زمان : 31 Shahrivar 1388 - 12:17
شناسه : 19135
بازدید : 3591
میزگردحجاریان،عطریانفروشریعتی درشبكه اول میزگردحجاریان،عطریانفروشریعتی درشبكه اول
میزگردحجاریان،عطریانفروشریعتی درشبكه اول
حجاریان، عطریانفر و شریعتی همچنین در این میزگرد به سؤالات صریح مجری برنامه درباره علت واقعی تغییر نگرش ها و دیدگاه ‌های آنان و روند سریع این تحولات فكری رو به رو شدند و به تشریح علل و چگونگی این تحولات فكری و نظری پرداختند.
میزگرد سعید حجاریان، محمد عطریانفر و سعید شریعتی درباره مسائل اخیر كشور و علل واقعی تغییر نگرش و تحولات فكری آنها، امشب و فردا شب از شبكه اول سیما پخش خواهد شد.

به گزارش شبكه خبر ، سعیدحجاریان، محمد عطریانفر و سعید شریعتی با حضور در میزگرد ویژه‌ای در استودیوی سیمای جمهوری اسلامی ایران به تبیین دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف نظری، سیاسی و اجتماعی پرداختند.

این میزگرد كه مرتضی حیدری اجرای آن را بر عهده داشته است، سه‌شنبه و چهارشنبه پس از اخبار ساعت 21 از شبكه اول سیما پخش خواهد شد.

در این میزگرد درباره مسائل مختلف از جمله آسیب شناسی ترویج علوم انسانی غربی در دانشگاه‌ها، پیامدهای سیاسی و اجتماعی تبعیت نخبگان و فعالان سیاسی از نظریات غربی بدون توجه به شرایط عینی ایران، آسیب شناسی حوادث و رویدادهای عرصه مطبوعات در دهه اخیر، آینده جریانات و جناح های سیاسی و برخی مسائل و حوادث اخیر بحث و بررسی شد.

حجاریان، عطریانفر و شریعتی همچنین در این میزگرد به سؤالات صریح مجری برنامه درباره علت واقعی تغییر نگرش ها و دیدگاه ‌های آنان و روند سریع این تحولات فكری رو به رو شدند و به تشریح علل و چگونگی این تحولات فكری و نظری پرداختند