زمان : 30 Shahrivar 1388 - 20:16
شناسه : 19110
بازدید : 3043
با تصويب دولت و براي حمايت از توسعه کشاورزي:34 ملک مازاد وزارت جهاد کشاورزی به فروش می‌رسد با تصويب دولت و براي حمايت از توسعه کشاورزي:34 ملک مازاد وزارت جهاد کشاورزی به فروش می‌رسد
با تصويب دولت و براي حمايت از توسعه کشاورزي:

34 ملک مازاد وزارت جهاد کشاورزی به فروش می‌رسد

یزدفردا "هیئت دولت، وزارت جهادکشاورزی را موظف کرد با فروش 34 ملک مازاد بر نیاز خود در استان كرمان، منابع حاصل از آن را صرف کمک به تولیدکنندگان کشاورزی نماید

 وزیران عضو کمیسیون لوایح بنا به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی و در اجرای ماده 12 قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی، تصویب کردند که برای حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با مشارکت تولیدکنندگان و به منظور تامین سرمایه این صندوق‌ها، وزارت جهادکشاورزی، 34 قطعه از اراضی و املاک متعلق به خود را به فروش برساند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، وجوه حاصل از فروش این اراضی و املاک باید به حساب درآمد عمومی کشور واریز شود و صدر درصد وجوه یاد شده در اجرای ماده 12 قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی مصرف شود.
بر اساس ماده 12 قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی، این وزارتخانه موظف است در جهت حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، نسبت به تشکیل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با مشارکت تولید کنندگان اقدام نماید.
34 قطعه اراضی و املاکی که وزارت جهادکشاورزی موظف به فروش آنها شده است، در استان کرمان قرار دارد و ارزش تقریبی مجموع آنها بیش از 8 میلیارد تومان است که پس از فروش صرف اقدامات حمایتی از کشاورزان خواهد شد.
 گفتني است، دولت در تیرماه امسال نیز در مصوبه مشابهی وزارت جهادکشاورزی را موظف کرده بود،  9 قطعه اراضی و املاک بزرگ خود در استان‌های اصفهان، کرمان، تهران، مازندران و کردستان را به ارزش تقریبی 10 میلیارد تومان به فروش برساند و وجوه حاصله را صرف اقدامات حمایتی از کشاورزان نماید.
یزدفردا