به ریاست معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد :جلسه بررسی روند اجرایی دفاتر پیشخوان دولت
یزدفردا:جلسه بررسی روند اجرایی دفاتر پیشخوان دولت به ریاست معاون امور عمرانی استاندارو با حضور مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری و نماینده شرکت مخابرات در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری یزد برگزار شد .
در این جلسه پیرامون مسائل مرتبط با روند اجرایی دفاتر پیشخوان دولت بحث وتبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
سید محمد میرسعیدی در این جلسه با اشاره به مصوبه کارگروه حمل و نقل و سوخت کشور در خصوص گسترش فعالیت های دفاتر ICT و تغییر نام به دفاتر پیشخوان دولت گفت: این دفاتر به منظور ارائه خدمات ادارات و نهاد های دولتی و غیردولتی به مردم راه اندازی می شود .
وی ادامه داد: این دفاتر حلقه واسطی بین دستگاه های دولتی ، نهادهای عمومی غیر دولتی و مردم هستند.
صدور دفترچه بیمه ، صدور قبوض برق و آب و مخابرات ، پیگیری امور مشترکین شرکت های خدمات دهنده از مهمترین خدماتی است که توسط این دفاتر صورت می گیرد.
شایان ذکر است در حال حاضر 60 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان در حال فعالیت هستند که در صورت نیاز، تعداد این دفاتر افزایش خواهد یافت.
یزدفردا