زمان : 19 Shahrivar 1388 - 18:54
شناسه : 19021
بازدید : 6016
طی مراسمی با حضور معاون وزیر کار و استاندار یزد مورد بهره برداری قرار گرفت:ساختمان جدید سازمان کار و امور اجتماعی استان یزد طی مراسمی با حضور معاون وزیر کار و استاندار یزد مورد بهره برداری قرار گرفت:ساختمان جدید سازمان کار و امور اجتماعی استان یزد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر کار و استاندار یزد مورد بهره برداری قرار گرفت:ساختمان جدید سازمان کار و امور اجتماعی استان یزد


یزدفردا "ساختمان جدید سازمان کار و امور اجتماعی استان یزد طی مراسمی با حضور معاون وزیر کار و امور اجتماعی ،استاندار و جمعی از مسئولان استان در محل مجتمع ادارات یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد ، " محمدرضا فلاح زاده " در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: کار و کارگری از مسائل مهمی است که دین مبین اسلام به آن توجه دارد.
وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) کف دست سعد انصاری را بوسید که این مساله نشان دهنده اهمیت والای کار در دین اسلام است.
فلاح زاده کار و تلاش در جهت کسب روزی حلال  را از ویژگیهای بارز نیاکان یزدیها دانست.
وی  در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: توسعه اشتغال،راهنمایی کارگران و کارفرمایان در خصوص قوانین مربوطه  و رسیدگی به شکایات از جمله کارکردهای سازمان کار و امور اجتماعی است.
استاندار یزد همچنین بازرسی مستمر از کارگاه های تولیدی ،توسعه اشتغال مولد  و ارتقاء فرهنگ کار و تلاش را از دیگر وظایف  این مجموعه عنوان نمود.
وی بر تلاش در جهت توسعه بهبود شرایط اجتماعی کارگری – کارفرمائی تأکید کرد.
فلاح زاده ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران این پروژه ، هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان والامقام رجائی و باهنر را گرامی داشت.


یزدفردا