زمان : 07 Shahrivar 1388 - 18:08
شناسه : 18865
بازدید : 8721
شورای ترافیک استان یزدبه ریاست استاندار  پیشنهاد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در خصوص یکطرفه سازی  معابر را بررسی کرد شورای ترافیک استان یزدبه ریاست استاندار پیشنهاد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در خصوص یکطرفه سازی معابر را بررسی کرد

شورای ترافیک استان یزدبه ریاست استاندار:

پیشنهاد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در خصوص یکطرفه سازی  معابر را بررسی کرد

یزدفردا "شورای ترافیک استان یزد ، به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسئولین دستگاه های اجرائی عضو این شورا در محل سالن حمیدیا استانداری تشکیل جلسه داد.

به گزارش یزدفردا :بنابر اعلام  روابط عمومی استانداری یزد " محمدرضا فلاح زاده" در این جلسه گفت: سند چشم انداز ترافیک استان تنها معابر و پارکینگها را در برنمی گیرد.
وی افزود: چینش مراکز تجاری، فرهنگ سازی در خصوص ترافیک ، وظایف دستگاه های اجرائی درباره ترافیک و... از جمله مواردی است که در این سند مطرح می شود.
فلاح زاده  ضرورت توجه افزون به مقوله فرهنگ سازی ترافیکی در این سند را یادآور شد.
استاندار یزد خاطرنشان ساخت: سند چشم انداز ترافیک استان علاوه بر شهرها،جاده های سطح استان را در برمی گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربه عملی نیروی انتظامی در مواجهه با معضلات و گره های کور ترافیکی ،بهره گیری از تجربیات این نیرو را ضروری دانست.
گفتنی است در این جلسه ، گزارشی در خصوص یکطرفه سازی معابر از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد ارائه شد و اعضا به بحث و تبادل نظر درباره مسائل مطرح شده پرداختند.

یزدفردا