زمان : 03 Shahrivar 1388 - 20:06
شناسه : 18775
بازدید : 4191
پيام استاندار یزد به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم حضرت آیت ا... بهجتی امام جمعه فقید اردکان پيام استاندار یزد به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم حضرت آیت ا... بهجتی امام جمعه فقید اردکان
 استاندار یزد به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم حضرت آیت ا... بهجتی امام جمعه فقید اردکان پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است:دوسال از عروج ملکوتی عالم ربانی و روحانی جلیل القدر, ادیب و شاعر توانمند حضرت آیت ا... محمدحسین بهجتی امام جمعه فقید اردکان می گذرد. خلاء وجود آن عالم وارسته در محافل دینی, انقلابی و ادبی بیش از گذشته محسوس و مشتاقان از فیض وجود او محروم می باشند. مرحوم آیت ا... بهجتی از جمله یاران وفادار به امام راحل عظیم الشأن و همراهان انقلاب در کوران مبارزات از 15 خرداد سال 42 تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و از خدمتگذاران به انقلاب در عرصه های مختلف بویژه در سنگر هدایت و ارشاد مردم و انقلابیون و ارادتمندان به امام , اسلام و انقلاب بوده اند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سالها مجاهدت علمی و عملی آن بزرگوار, سالروز فقدان این عزیز و سالک راه حق را به پیشگاه امام عصر (عج), حوزه های علمیه و علمای اعلام بویژه مقام معظم رهبری, روحانیون و طلاب و اهالی فرهنگ و اصحاب قلم و عموم مردم استان یزد به ویژه اهالی قدرشناس اردکان و خانواده معزز آن فقیه مبارز تسلیت عرض نموده, صبری جمیل و اجری جزیل برای بازماندگان و برای روح آن مرحوم علو درجات و همنشینی با مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .