زمان : 15 Azar 1402 - 10:08
شناسه : 187741
بازدید : 2987
تحویل ۱۶۶ قبضه سلاح در ریگان تحویل ۱۶۶ قبضه سلاح در ریگان یزدفردا: ۱۶۶ قبضه سلاح غیر مجاز در ریگان تحویل دستگاه های امنیتی و انتظامی شده است.

به گزارش یزدفردا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از افزایش ۱۴ د‌رصدی آمار کشف سلاح در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان تحویل داوطلبانه وکشفیات سلاح غیرمجاز در این شهرستان در سال جاری ۱۶۶ قبضه اسلحه بوده است.

سید روح الله میرتاج الدینی اظهار داشت :طرح جمع آوری سلاح های غیر مجاز و پویش نه به سلاح غیرمجاز در این شهرستان ادامه می یابد.

وی وجود سلاح غیرمجاز را نگران کننده برشمرد و هشدار داد :دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز نسبت به تحویل داوطلبانه سلاح های خود اقدام نمایند زیرا در صورت عدم تحویل ، با برخورد قاطع و عبرت‌اموز دستگاه های امنیتی و انتظامی مواجه خواهند شد.

این مقام قضایی همچنین از تمامی مردم شریف شهرستان های ریگان و گنبکی تقاضا نمود همکاری لازم را جهت کشف و جمع آوری سلاح غیرمجاز داشته باشند و در ارتقای امنیت نقش فعالی را ایفاء نمایند.

دادستان ریگان در پایان از تلاش های نیروهای انتظامی وامنیتی تشکر نمود و افزود:بخشی از تامین امنیت حاصل تعامل سازنده دستگاه قضایی ،امنیتی و انتظامی استان با سران طوایف وریش سفیدان بوده است.