زمان : 03 Shahrivar 1388 - 19:11
شناسه : 18759
بازدید : 10644
دانش آموزان تیم المپیاد علمی یزد با دست پر بازگشتند دانش آموزان تیم المپیاد علمی یزد با دست پر بازگشتند


به گزارش یزدفردا : این مراسم که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس سازمان آموزش و پرورش ، رئیس سازمان ملی جوانان، امام جمعه مهریز، مسئولان سازمان استعدادهای درخشان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در راه آهن یزد برگزار شد.

دشتی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد، با تقدیر و تشکر از دانش آموزان ساعی استان یزد، فرهنگیان و خانواده این عزیزان اظهار امیدواری کرد : با تداوم این تلاشها و فراهم شدن امکانات لازم زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان یزدی مهیا شود و در آینده شاهد کسب افتخارات جهانی برای شما دانش آموزان باشیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد نیز در مراسم استقبال از تیم المپیاد دانش آموزی استان یزد گفت : امسال یکی از سالهای درخشان و خوبی است که دانش آموزان استان یزد توانسته اند با تلاش و کوشش خود، دبیران و خانواده های گرامی مدال طلا و نقره المپیاد علمی کشور را کسب کنند.
محمدرضا باغستانی افزود: مرحله اول المپیاد استان با حضور 3700 نفر برگزار شد که 118 نفر به مرحله دوم راه یافتند و در نهایت 7 نفر عازم مرحله کشوری این مسابقات شدند.
وی افزود : محمدحسین متألهی در رشته زیست شناسی و مجتبی تفاق دررشته ریاضی موفق به کسب مدال طلا و عضویت در تیم المپیاد علمی جمهوری اسلامی شدند.
وی ادر ادامه معرفی افتخار آفرینان فزود :فاطمه قانع نیز طلای المپیاد ادبی را به خود اختصاص داده و سیدسعید هاشمی در رشته ریاضی نقره گرفت و محسن فرشی در رشته زیست شناسی به مدال برنز دست یافت و و سید محمدحامد سادات حسینی نیز در رشته کامپیوتر برگزیده کشوری شد.
گفتنی است اعضای تیم المپیاد دانش آموزی استان یزد از دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان استان می باشند.

یزدفردا