زمان : 13 Azar 1402 - 18:58
شناسه : 187515
بازدید : 3051
حدود ۱۰ هزار نفر درگیر انتخابات کرمان و راور خواهند بود حدود ۱۰ هزار نفر درگیر انتخابات کرمان و راور خواهند بود یزدفردا: فرماندار کرمان گفت: قریب به ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور داریم و نزدیک به ۱۰ هزار نفر(عوامل اجرایی) درگیر انتخابات در این حوزه خواهند بود.

به گزارش یزدفردا: علی بابایی امروز ۱۳ آذرماه در نشست با مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان با اشاره به انتخابات سال جاری اظهار کرد: همه گروه‌ها باید با هم‌افزایی برای حضور مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به ثبت نام قطعی ۱۸۷ نفر برای حوزه انتخابیه کرمان و راور در انتخابات مجلس دوازدهم افزود: ۱۵۶ نفر از این نامزدهای انتخاباتی در هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند.

بابایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در زمینه سلامت و امنیت انتخابات در شهرستان کرمان، از مشخص شدن لیست عوامل اجرایی تا هفته آینده خبر داد و بیان کرد: قریب به ۵۰۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرمان و راور داریم و نزدیک به ۱۰ هزار نفر درگیر انتخابات در این حوزه خواهند بود.

فرماندار کرمان با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات سال جاری به لحاظ اتفاقات اخیر منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: برنامه عملیاتی برای ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات را طراحی و جلساتی با گروه‌های موثر از همه اقشار برگزار کرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته مقاومت و مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می‌تواند زمینه مشارکت مردم در انتخابات را افزایش بدهد، تصریح کرد: هشت کمیته اصلی در ستاد مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها فعال است که مسئولیت کمیته‌های ایمنی، عمرانی و امنیتی به عهده فرمانداری کرمان است.

بابایی با بیان اینکه هدف این است زیرساخت‌ها در گلزار شهدا کامل شود و مدیریت به عهده مردم باشد، افزود: در روزهای اخیر ظرفیت پارکینگ اطراف گلزار به بیش از چهار برابر افزایش یافته، مخزن ۵۰۰ مترمکعبی ذخیره آب احداث، ۱۵۰۰ متر شبکه گاز برای آشپزخانه سیار و سرویس‌های بهداشتی اجرا و اصلاح ترافیک ورود و خروج گلزار شهدای کرمان انجام شده، ضمن اینکه احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در چهار نقطه اطراف گلزار در حال احداث است.