زمان : 03 Shahrivar 1388 - 17:55
شناسه : 18740
بازدید : 4935
فولاد آلياژي صدرنشين مسابقات واليبال آزاد بانوان يزد شد فولاد آلياژي صدرنشين مسابقات واليبال آزاد بانوان يزد شد

یزدفردا : تيم واليبال بانوان فولاد آلياژي يزد، صدرنشين مسابقات واليبال آزاد بانوان يزد شد.

به گزارش یزدفردا مراسم اختتاميه مسابقات واليبال آزاد بانوان شهرستان يزد صبح امروز با حضور رئيس تربيت بدني شهرستان يزد، رئيس هيئت واليبال يزد و جمعي از مسئولان هيئت واليبال استان در محل سالن اختصاصي واليبال شهداي مهدي‌آباد مهريز برگزار شد.
در اين مراسم از تيم‌هاي باشگاهي فولاد آلياژي، شهيد صدوقي و شهدا كه به ترتيب مقام‌هاي اول، دوم و سوم را در اين دوره از مسابقات كسب كرده‌اند، تقدير و به بازيكنان و مربيان تيم‌‌ها جوايزي اهدا شد.
رئيس تربيت بدني شهرستان يزد گفت: جاي بسي خوشحالي است كه براي اولين بار در استان يزد مسابقات بانوان با انسجام و همبستگي خاصي در شهرستان يزد برگزار مي‌شود.
محمد اميرخاني اظهار داشت: استقبال بي‌نظير بانوان ورزشكار در اين دوره از مسابقات نشانگر اين است كه بانوان ورزشكار يزدي از نظر پشتكار و علاقمندي به ورزش واليبال كمتر از مردان نبوده و حتي بيشتر از آنان هستند.
وي افزود: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي هيئت واليبال شهرستان يزد، به‌زودي تحولات قابل توجهي در اين رشته ورزشي در سطح شهرستان ايجاد خواهد شد.
در ابتداي اين مراسم نايب رئيس هيئت واليبال بانوان شهرستان يزد نيز طي سخناني عنوان داشت: اين دوره از مسابقات در بخش بانوان براي اولين بار در استان يزد بطور منسجم و ساماندهي شده برگزار شد.
هما موذن‌زاده گفت: بيش از 10 تيم ورزشي از سراسر شهرستان يزد در اين دوره از مسابقات ثبت‌نام كردند كه همه تيم‌ها با آمادگي كامل و تحت سرپرستي مربيان مجرب در اين مسابقات با يكديگر به رقابت پرداختند.
وي اظهار اميدواري كرد كه با انتخاب سيد ابوالفضل كشفي به سمت رئيس هيئت واليبال شهرستان يزد با توجه به سابقه مديريتي خوب وي در سمت‌هاي پيشين، واليبال بانوان نيز همپاي واليبال مردان در سطح استان پيشرفت كند.

یزدفردا