زمان : 28 Mordad 1388 - 01:02
شناسه : 18668
بازدید : 3323
استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:سنگر امروز ترویج علم، دانش و فرهنگ غنی اهل بیت (ع) است استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:سنگر امروز ترویج علم، دانش و فرهنگ غنی اهل بیت (ع) است
 

یزدفردا "استاندار یزد با تاکید بر زیارت تربت پاک شهیدان والا مقام و اقتدا به راه آنان گفت: راه و هدف شهیدان انجام فرایض و واجبات دینی، ترویج ارزشها و فرهنگ غنی علوی و عاشورایی، گذشت، گسترش همه خوبی ها و کنار زدن ناپاکی ها، اطاعت از ولی فقیه و اجرای فرامین رهبری است.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد که در محل فرهنگسرای غدیر و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با بیان این که در طول تاریخ همیشه اردوگاه کفر و نفاق در برابر اردوگاه جبهه حق قرار داشته است گفت: جبهه حق در عصر حاضر نیز به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در برابر حکومت طاغوت صف آرایی کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به ارمغان آورد و عزیزترین یاران خود را در این راه تقدیم نمود.
وی با اشاره به ادامه توطئه های دشمنان گفت: اما دشمنان در این راه از پا ننشستند و به دشمنیهای خود در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه دادند و بهترین فرزندان این مرز و بوم در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
استاندار یزد با گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس و شهیدان گرانقدر، با تقدیر از خدمات بنیاد شهید در بازسازی مزار شهدا ادامه داد:اولین وظیفه ما این است که تربت پاک شهدای والا مقام را زیارت کنیم چرا که حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت، مزار عاشقان و عارفان ودلسوختگان و دار الشفای آزادگان خواهد بود.
وی وظیفه دیگر را اقتدا به راه شهدای والامقام عنوان کرد و اظهار داشت: امام راحل(ره) خون شهدا را برای ابد درس مجاهدتی برای جهانیان می دانستند و تاکید داشتند که راه و رسم شهدا کورشدنی نیست و اين ملت ها و آيندگان هستند که به راه شهيدان اقتدا خواهند نمود.
فلاح زاده راه و هدف شهیدان را انجام فرایض و واجبات دینی، ترویج ارزشها و فرهنگ غنی علوی و عاشورایی، گذشت، گسترش همه خوبی ها و کنار زدن ناپاکی ها، اطاعت از ولی فقیه و اجرای فرامین رهبری برشمرد و گفت: اگر سلاح دشمنان دیروز توپ و خمپاره بود امروز از سلاح تبلیغات و ترویج فساد استفاده می کنند.
وی با بیان این که بمباران امروز دشمن بمباران فرهنگی و گسترش فساد، ابتذال و اعتیاد است اضافه کرد: اگر گلوله دیروز بر اجسام شلیک می شد گلوله امروز دشمنان، فکر و عقیده را نشانه رفته است. فلاح زاده با اشاره به این که اگر سنگر دفاعی دیروز خاکریز بود سنگر امروز ترویج علم، دانش و فرهنگ غنی اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: ما امروز وظیفه داریم تا با ترویج احکام اسلامی و مکارم اخلاقی، راه و هدف شهدای والا مقام را ادامه دهیم. فلاح زاده همچنین بر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تاکید کرد.
استاندار یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم خدمت رسانی به مردم در دین مبین اسلام گفت: این در حالی است که خدمت کردن به خانواده معزز شهیدان و ایثارگران به فرموده امام راحل عظیم الشان(ره) از بالاترین خدمت ها به شمار می رود و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بر توجه و رسیدگی به امور جانبازان خصوصا جانبازان قطع نخاعی، شیمیایی و اعصاب و روان و خانواده های معزز شهیدان تاکید کرد.
فلاح زاده در پایان با تقدیر از خدمات سید علی اکبر حسینی نسب، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای مهدی فرهنگ دوست  به عنوان رئیس
جدید این بنیاد آرزوی سرافرازی و موفقیت کرد.   

یزدفردا