زمان : 28 Mordad 1388 - 00:57
شناسه : 18664
بازدید : 6155
45 مصوبه در سفر استاندار و مسئولين استان به شهرستان میبد 45 مصوبه در سفر استاندار و مسئولين استان به شهرستان میبد
یزدفردا "استاندار یزد به همراه امام جمعه میبد، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شوراي اسلامي ، جمعی از مديران دستگاههاي اجرايي، فرماندار و مسئولین میبد از اين شهرستان میبد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار و مدیران استان در ابتدای این سفر با حضور بر سر تربت پاک شهیدان شهرستان میبد با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند و بر ادامه دادن راه شهیدان تاکید کردند.
استاندار یزد در این سفر یک روزه از پروژه های سالن ورزشی رکن آباد، طرح احداث 25 واحد مسکونی مهر آباد، طرح احداث 32 واحد مسکونی معلولین میبد، توسعه دانشکده علوم قرآنی ، طرح مسکن مهر دانشگاه الهیات، زمين واحد پتروشیمی قائم میبد و شهرک مسکونی جانبازان بازدید کرد.
استاندار يزد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مردم میبد مردمی سخت کوش و شهید پرورهستند.
وی با اشاره به روش جدید سفرهای استانی گفت: بنای سفرهای شهرستانی ابتدا بازدید از پیشرفت پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری (مد ظله) و ریاست محترم جمهوری و سپس ابلاغ مصوبات جدید برای پیشرفت شهرستان است.
استاندار بر پیگیری مجدانه مسئولین استان و شهرستان جهت پیشرفت مصوبات این سفرها تاکید کرد.
در این جلسه بیش از 45مصوبه در زمینه پیشرفت و آبادانی شهرستان ميبد تایید و به مسئولین مربوط ابلاغ گردید.
پيگيري احداث واحد پتروشيمي ميبد ، اجراي روشنايي حد فاصل ميبد و اردكان و روستاي ركن آباد تا دانشگاه آزاد ميبد ، تصميم گيري در خصوص تكميل و راه اندازي سالن ورزشي و احداث مجتمع فرهنگي و هنري در روستاي ركن آباد، تلاش در زمينه جدا سازي آب شرب از آب مورد نياز فضاي سبز ميبد، بهره برداري از 20 واحد مسكوني شهري و 25 واحد مسكوني روستايي شهرستان ميبد و بهره برداري از ورزشگاه شهداي ميبد تا دهه مبارك فجر ، تامين آب مورد نياز منازل مسكوني متعلق به سازمان بهزيستي همچنين احداث منطقه ويژه كاشي و سراميك در شهرستان ميبد از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.
گفتنی است استاندار در پايان این سفر با خانواده سردار شهید محمد رضا دلاک دیدار کرد.


یزدفردا