زمان : 28 Mordad 1388 - 00:46
شناسه : 18658
بازدید : 3694
به مناسبت روز خبرنگار صورت پذیرفت:بازدید مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد از روزنامه خاتم به مناسبت روز خبرنگار صورت پذیرفت:بازدید مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد از روزنامه خاتم


مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد به مناسبت روز خبرنگار با حضور در محل دفتر روزنامه خاتم یزد با مدیرمسئول، سردبیر و جمعی از خبرنگاران این روزنامه دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی در این دیدار با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، این روز را فرصت مناسبی برای بررسی نیازها، مشکلات و رسالت خبرنگاران ارزیابی کرد.
قائم محمدی با تقدیر از خدمات خبرنگاران روزنامه خاتم یزد، نحوه صفحه آرایی، کیفیت چاپ و تولید خبر را از ویژگی های مثبت روزنامه خاتم دانست و بر حل مشکلات مطبوعات محلی تاکید کرد.
در ادامه این دیدار مدیرمسئول و سردبیر نشریه خاتم به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و خواستار رفع مشکلات مطبوعات محلی شدند.
گفتنی است قائم محمدی در پایان از بخش های مختلف دفتر روزنامه خاتم یزد بازدید و لوح سپاسی را به مدیریت این نشریه تقدیم کرد.