زمان : 26 Mordad 1388 - 18:47
شناسه : 18637
بازدید : 3784
سه خبر کوتاه از دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی  سه خبر کوتاه از دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

سه خبر کوتاه از دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی  :

یزدفردا "پروژه گازرساني به شهر عقدا با پیگیری‌های چند ساله نماینده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي، بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.
به گزارش دفتر نماینده اردکان ، پروژه گازرساني به شهر عقدا با پیگیری‌های چند ساله نماینده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي، بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.
همچنین پیرو ملاقات نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور ارتقاء سطح نمایندگی میراث فرهنگی اردکان به اداره و تعیین ردیف استخدامی نیروهای مورد نیاز ،به جریان افتاد و در رابطه با ایجاد پایگاه پژوهشی میراث فرهنگی اردکان تجهیزات لازم خریداری و مکان آن معین و به زودی راه اندازی خواهد شد.
کتابخانه تخصصی میراث فرهنگی شهرستان اردکان نیز که جزء دیگر خواسته‌های نماینده مردم اردکان در دیداربا رئیس سازمان میراث فرهنگی بود، نیز مکان‌یابی شده و روال اداری خود را جهت افتتاح  طی می‌کند.
همچنین معاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به نامه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی برای تامین بخشی از تجهیزات نیروی انتظامی اردکان اعلام نمود: بخشی از تجهیزات درخواستی شامل یک دستگاه دوربین لیزرگان، چند دستگاه موتور سیکلت با ملزومات کامل آن تا پایان ماه جاری تامین خواهد شد.
همچنین 3 دستگاه کانکس در برنامه‌های این نیرو ست که بعد از تامین اعتبار تا پایان سال جاری تحویل خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ در اسفند ماه سال گذشته نیز 2 دستگاه دوربین راهنمایی رانندگی و یک دستگاه کانکس به نیروی انتظامی شهرستان اردکان تحویل شده بود.

منبع خبر ایسنا

یزدفردا