زمان : 02 Azar 1402 - 12:08
شناسه : 186279
بازدید : 2995
همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند یزدفردا: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: جنگ رسانه‌ای یکی از محورهای مدنظر اسرائیل بود و همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند.

به گزارش یزدفردا: رحمان جلالی امروز دوم آذرماه در مراسم اختتامیه رویداد بین‌المللی مجازی تولید محتوای دیجیتال "مقتدر مظلوم" در کرمان با اشاره به وضعیت غزه اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته درباره جنگ ترکیبی و تهاجم هیبریدی سخن گفتند و با اشاره به جنگ اوکراین، به نظم جدید جهادی اشاره کردند.

وی در ادامه با اشاره به تحلیل حوادث منطقه در یک سال گذشته اظهار کرد: همه راهبردهای نخست وزیر اسرائیل شکست خورد و در عملیات طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی آنها شکست و یهودیان آواره شدند و در جنگ رسانه‌ای و روانی نیز شکست خوردند.

معاون استاندار کرمان خطاب به شرکت کنندگان در رویداد محتوای دیجیتال "مظلوم مقتدر" گفت: شما افسران میدان عملیاتی جنگ غزه هستید؛ جنگ رسانه‌ای یکی از محورهای مدنظر اسرائیل بود و همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند.

تجلیل از ۷۰ برگزیده رویداد تولید محتوای دیجیتال "مظلوم مقتدر"

حسین باقری مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال "مظلوم مقتدر" به منظور به تصویر کشیدن مظلومیت زنان و کودکان فلسطینی و نمایش هنرمندانه اقتدار مقاومت در طوفان الاقصی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ اثر حرفه‌ای در قالب پوستر، موشن گرافیک و ... به رویداد ارسال شد، گفت: امروز در اختتامیه رویداد محتوای دیجیتال "مظلوم مقتدر" ۷۰ نفر در سطح ملی و استانی تجلیل خواهند شد.