زمان : 25 Mordad 1388 - 01:44
شناسه : 18624
بازدید : 17021
سایت پسراحمدی نژاد بخاطر مشایی:آقای زاکانی! مجله دروغگویت را ببند! سایت پسراحمدی نژاد بخاطر مشایی:آقای زاکانی! مجله دروغگویت را ببند!
ثانیه نیوز منتسب به پسراحمدی نژاد نوشت:
بار ديگر موج جديد دروغ و شايعه عليه ياران دكتر احمدي‏نژاد با تكذيب اسفنديار رحيم مشايي مواجه شد.

به دنبال انتشار خبري مجعول توسط دوهفته‏نامه پنجره و انتساب مطالب دروغ به مهندس رحيم مشايي، اين اخبار تكذيب شد.

اسفنديار رحيم مشايي در مطلبي با عنوان "تکذيب مطالب رسانه هاي زنجيره اي" كه نسخه‏اي از آن را در اختيار ثانيه نيوز قرار داده، نوشته است:

«اينجانب مطالب منتشر شده در روزنامه اعتماد ملي و سايت تابناک در روز پنجشنبه 22/5/88 راکه يکي از ديگري و آن ديگري از دو هفته نامه پنجره نقل کرده اند و طي آن کوشيده اند تا به صورت زنجيره اي با تحريف سخنانم ،مطالب دروغ،بي اساس و مضحکي را در موضوع تحليل آراي جناب آقاي دکتر احمدي نژاد و مسئله مهدويت به اينجانب نسبت دهند تکذيب مي کنم.
هرچند اين سه رسانه در خصومت عليه اينجانب و جناب آقاي دکتر احمدي نژاد مسبوق به سابقه روشني بوده و بدين ترتيب نيازي به تکذيب مطالب آنها نمي ديدم، لکن از آنجا که ممکن بود عدم اطلاع برخي افراد به قضاوت نادرست و لذا به گناهشان بينجامد، اعلام اين تکذيبيه را لازم ديدم.

بديهي است که پيگيري قانوني در قبال تشويش اذهان عمومي و بستن افترا را وظيفه دانسته و دنبال خواهم کرد.همچنين در اولين فرصت به تبيين چگونگي اين اتحاد سه جانبه و انگيزه مشترک اين سه رسانه خواهم پرداخت.»

دوهفته‏نامه پنجره در آخرين شماره خود با انتشار خبري، مطالبي سراپا دروغ و كذب را به مشايي نسبت داده بود كه اين خبر دستمايه روزنامه اعتماد ملي و سايت تابناك جهت حمله به دولت قرار گرفت.

همچنين در شماره قبل مطالبي بافته ذهن نويسنده به رييس دفتر رييس جمهور نسبت داده شده بود و عكس توهين آميزي نيز در صفحه اول اين نشريه هتاك از مشايي منتشر شد.

دوهفته‏نامه پنجره با مدير مسوولي دكتر علي زاكاني منتشر مي‏شود. وي از نمايندگان فعال و جوان مجلس هشتم است كه به دليل مشغله‏هاي سنگين در مجلس، كميسيون آموزش عالي، حزب رهپويان و.. فرصت نظارت بر اين نشريه را از دست داده و عملا افرادي چون علي عسگري و..، آن را اداره مي‏كنند.

افرادي چون علي عسگري و فريدالدين حداد عادل دو عضو شوراي سياستگزاري اين دوهفته‏نامه هستند.

بعد از حضور دكتر احمدي‏نژاد در جايگاه رياست جمهوري در سال 1384 و خروج مشايي از سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تهران، علي عسگري به رياست اين سازمان منصوب شد كه رويكرد منفي را نسبت به گذشته و مشايي اتخاذ كرد كه همين رويكرد موجب خروج نيروهاي كارآمد سازمان و كاهش گريد اداري سازمان شد.

فريدالدين حداد عادل كه نيرويي باهوش و خوش ذوق است از ابتدا تا پايان رياست مشايي درسازمان فرهنگي- هنري شهرداري، مشاور وي بوده است.

ثانيه نيوز پيشنهاد مي‏كند در صورتي كه اطلاعات نادرستي از سوي عسگري به پنجره منتقل مي‏شود دكتر فريدالدين حداد عادل مي‏نواند از اطلاعات دو سال مشاوره مشايي، اين اخبار دروغ و مجعول را تصحيح نمايد و مجب نشود تا از وزانت پنجره كاسته شده و موجبات سوئ استفاده رسانه‏هاي مخالف جريان اصولگرا چون اعتماد ملي و تابناك را موجب شود.