زمان : 24 Mordad 1388 - 17:24
شناسه : 18603
بازدید : 4529
امامي فرماندار خاتم : از زمان تصدي مسئوليتم تاكنون مبلغ سي و نه ميليارد و ششصد و هفتاد ميليون ريال اعتبار حوادث به شهرستان خاتم تخصيص يافته است  امامي فرماندار خاتم : از زمان تصدي مسئوليتم تاكنون مبلغ سي و نه ميليارد و ششصد و هفتاد ميليون ريال اعتبار حوادث به شهرستان خاتم تخصيص يافته است
.

فرماندار شهرستان خاتم اعلام داشت از زمان مسئوليت 9 ماهه اينجانب مبلغ نوزده ميليارد و هفتصد ميليون ريال از محل اعتبارات مرحله دوم خشكسالي به شهرستان خاتم تخصيص يافته كه عبارتند از 180 ميليون تومان تامين آب آشاميدني روستاهاي شهرستان ، 90ميليون تومان بازسازي شبكه آب شهر هرات و 70 ميليون تومان بازسازي شبكه آب شهر مروست ، 130 ميليون تومان آبرساني به شهر هرات ، 180/1 ميليارد تومان طرحهاي آبياري تحت فشار ، 150 ميليون تومان لوله گذاري و 170 ميليون تومان لايروبي و مرمت قنوات مي باشد كه به ترتيب از طريق ادارات آب و فاضلاب روستايي ، شهري (هرات و مروست) و جهاد كشاورزي جذب شده است و نيز مبلغ هفده ميليارد و يكصدو هفتاد ميليون ريال اعتبار از محل ماده 10 (دور دوم سفر رياست محترم جمهوري و هيات دولت به استان يزد ) طي دو مرحله به شهرستان خاتم اختصاص يافته كه ريز پروژه ها به شرح ذيل پيوست مي باشد .
ايشان ابراز اميدواري نمود انشاءا... با پي گيري هاي بعمل آمده و درحال انجام بتوانيم در زمينه خشكسالي حداكثر تسهيلات ممكن را به اين شهرستان كه به عنوان قطب كشاورزي استان محسوب مي شود جذب نمائيم.
ضمنا" مبلغ دو ميليارد و پانصد ميليون ريال نيز از محل اعتبارات پيشگيري حوادث جهت ساخت سالن امدادي چندمنظوره در روستاي چاهك اختصاص داده شده است .
فرماندار در پايان از  مهندس برزگري از مدير كل محترم بازسازي حوادث و سوانح غير مترقبه استان و كارشناسان آن دفتر در خصوص توجه ويژه به شهرستان محروم خاتم تقدير و تشكر نمودند.
لازم به ذكر است علاوه بر اعتبارات فوق اعتباراتي نيز در سفر اخير استاندار محترم و هيات همراه به شهرستان خاتم تخصيص داده شد كه متعاقبا" به اطلاع عموم خواهد رسيد .