زمان : 24 Mordad 1388 - 16:00
شناسه : 18587
بازدید : 2085
 استاندار یزد در نشست تجلیل از خبرنگاران استان :فعلا رفتنی نیستم - در آینده نزدیک محلات مختلف شهر یزدنیز در برنامه سفرها قرار خواهد گرفت استاندار یزد در نشست تجلیل از خبرنگاران استان :فعلا رفتنی نیستم - در آینده نزدیک محلات مختلف شهر یزدنیز در برنامه سفرها قرار خواهد گرفت

یزدفردا "به مناسبت روز خبرنگار استاندار یزد به همراه معاونین و تعدادی از مدیران کل استان در ساختمان شماره سه استانداری یزد میزبان  اصحاب رسانه استان بود.
به گزارش خبرنگار یزدفردا "در این نشست نمایندگان رسانه های مکتوب و غیر مکتوب استان به معرفی و بیان دیدگاههای خود پرداختند .
استاندار یزد در این نشست از خبرنگاران خواست تا سئوالات خود را بدون سانسور بیان نمایند و شرکت مدیران کل در این نشست را در جهت پاسخگوئی مستقیم آنها به سئوالات احتمالی خبرنگاران دانست .
خبرنگاران و نمایندگان رسانه های استان نیز به طرح سئوالات و نظریات خود در حضور استاندار یزد پرداختند که از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه می توان به موارد زیر اشاره نمود .
مهمترین سئوالی که جامعه هم در پی دریافت این سئوال بوده و قطعا در آینده استان و وضعیت امور اجرائی تاثیرگذار خواهد بود ابقاء و یا عدم ابقاء استاندار یزد در پست خود است .که استاندار یزد با بیان فعلا رفتنی  نیستم قاطعیت تمام موضوع مذاکره برای جابحائی خود را تکذیب نموده و با استدلال منطقی این که با مشخص نبودن وضعیت وزیر کشور چگونه و از چه کانالی قرار است استانداران تایین شود اطمینان داد که فعلا در خدمت مردم دارالعباده بوده و رفتن هم به هر صورت اتفاق خواهد افتاد و هیچ کس ماندنی نیست .
وی در ادامه شایعات مذاکرات برای انتقال ایشان به استانهای فارس و اصفهان هم اشاره نموده و افزود :البته شاید در استانهای مورد اشاره افرادی برای انتخاب استاندار گزینه های را مورد بررسی قرار می دهند و این ارتباطی به استاندار یزد نداشته و هیچ گونه مذاکره ای در این رابطه صورت نگرفته و فکر خاصی هم مطرح نیست .
وی در ادامه با تاکید بر فعالیت مستمر خود در مجموعه امور محوله افزود با قدرت تمام در راه آبادانی استان فعال بوده و خواهیم بود و امور را پیگیری می کنیم .
استانداریزد در مورد سفرهای خود افزود"از نقاط مختلف استان برای شناخت بیشتر کاستی ها و پیگیری امور اجرائی سفر  داشته و خواهیم داشت و به  بخش های مختلف شهرستان یزد نیز سفر  نموده و در مورد شهر یزد نیز پیشنهاد بازدید از محلات را در برنامه خود قرار داده و انشالله با برنامه ریزی دقیق در آینده نزدیک محلات مختلف شهر یزدنیز در برنامه سفرها قرار خواهد گرفت تا مشکلات مختلف مردم مرکز استان نیز شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش کنیم .
استادار یزد در ادامه در مورد کمک مستقیم 300میلیونی ریاست جمهوری به جامعه تعلیمات اسلامی یزد افزود "ما موارد مشابه در زمان ریاست جمهوری های قبل نیز داشته و برایس کمک به دیگر موسسات آموزشی استان که احتیاج به کمک دارند نیز تلاش نموده و خواهیم نمود .
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام عرصه های اطلاع رسانی، نقش رسانه ها را در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از آن تاکنون، ارزنده و ستودنی ارزیابی کرد و ادامه داد: روز خبرنگار روز پاسداشت قلم و اندیشه است چرا که مقام قلم از مقام شهادت نیز بالاتر است.
استاندار یزد کار خبرنگاری را کاری الهی و از جنس ماموریت پیامبران ، حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) عنوان کرد و افزود: کار خبرنگاری صرفا اطلاع رسانی نیست بلکه می تواند در عرصه های خطیر فرهنگ سازی نیز موثر و سودمند باشد.
وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که سلاح تبلیغات از سلاح جنگ برنده تر است ادامه داد: علت برندگی سلاح تبلیغات ناشی از نیاز مبرم جوامع بشری به اخبار و فرهنگ های مختلف است.
فلاح زاده با اشاره به توطئه ها و سوء استفاده دشمنان از رسانه ها به منظور حاکم کردن نظام سلطه در جهان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با دنیایی از شبکه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی که در اختیار دارد به دنبال حاکم کردن نظام سلطه و نظم نوین جهانی است و تلاش دارد امیدها را به یاس تبدیل کرده، آرمان ملت ها را تغییر داده و تمدن ها را مکتوب کند.
استاندار یزد با اشاره ظلم و ستم های نظام سلطه و استکبار جهانی گفت: نظام سلطه جهانی با بهره گیری از تبلیغات گسترده خود به دنبال کینه توزی و دو دستگی میان ملتها و مذاهب گوناگون است.
فلاح زاده با بیان این که ملتی که در عرصه های اطلاع رسانی بتواند پیامش را به دنیا برساند در همه عرصه ها موفق خواهد بود، به کینه توزی ها و توطئه های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره كرد و ادامه داد: دشمنان ملت ایران از آغاز با بهره گیری از تبلیغات تلاش داشته و دارند تا عنوان کنند در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود. وی اضافه کرد: آنان به دنبال این هستند تا ایران را حامی تروریسم و در جستجوی سلاح هسته ای معرفی نمایند. فلاح زاده افزود: استکبار جهانی و ایادی آن در دوران هشت سال دفاع مقدس نیزهمه تلاش خود را به کار بستند تا ایران را متجاوز و مخالف صلح معرفی کنند.
وی جمهوری اسلامی را سرآمد حقوق بشر برشمرد و گفت: این ها همه در حالی است که کشور ایران بارها مورد حملات تروریستی قرار گرفته و در این راه عزیزترین فرزندان این مرز و بوم به درج رفیع شهادت نائل آمده اند.