زمان : 29 Aban 1402 - 13:40
شناسه : 185863
بازدید : 3042
کمک ده میلیارد تومانی خیران به خانواده زندانیان نیازمند کمک ده میلیارد تومانی خیران به خانواده زندانیان نیازمند یزدفردا: در ۶ ماهه اول امسال خیران در انجمن حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند بیش از ۱۰ میلیارد تومان به این خانواده ها کمک کردند .

به گزارش یزدفردا: رئیس کل دادگستری استان در مراسم تجلیل از خیران حامی خانواده زندانیان نیازمندگفت:کمک مومنانه به این افراد بسیار خوب است اما خوبتر است خیران در جهت رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده های زندانیان نیازمند با ایجاد اشتغال پایدار برای آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام حمیدی عنوان کرد: بچه بازمانده از تحصیل نباید در بین خانواده زندانیان باشد و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کند همه بچه‌ها مشغول تحصیل شوند و مدارج علمی را طی کنند و انسان‌های شایسته و آینده‌سازی برای کشور باشند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت: کمک به مردم به ویژه قشر آسیب‌زده و بحران‌زده از اهمیت زیادی برخوردار است و کمک به اقشاری که نیازمندیشان بیشتر است پاداش بیشتری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به سخنان امیرمومنان علی علیه السلام گفت: فردی که کار خیر میکند بسیار انسان بزرگی است چرا که کار خیر او زندگی بسیاری از افراد را از سختی نجات می دهد.