زمان : 21 Mordad 1388 - 01:15
شناسه : 18534
بازدید : 3159
آخرین اخبار و حکایتهای خبری از وضعیت سکان استانداری یزد آخرین اخبار و حکایتهای خبری از وضعیت سکان استانداری یزد

محمد حسین تقوایی : در حالی که در سطح کشور و روزنامه های سراسری و حتی مطبوعات محلی، بازار گمانه زنی ها در مورد وزرا و برخی از پستهای نهاد ریاست جمهوری داغ است، خبر تغییر استاندار یزد در صدر اخبار شفاهی مردمی یزدی ها قرار گرفته است.
گفته می شود که محمد رضا فلاح زاده که در حال حاضر بعنوان استاندار یزد فعالیت می نمایند در جابجایی استانداری قم یا فارس را برعهده خواهد گرفت.
محمد رضا فلاح زاده که در کارنامه کاری خود فرماندهی تیپ الغدیر یزد و فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا را با خود همراه دارد، نزدیک دوسال پیش، پس از استعفای دكتر ابوالقاسم عاصی استاندار سابق یزد، این مسوولیت را قبول نمود.
در این روزها، در خصوص جانشین فلاح زاده حدس و گمانهایی زده می شود و در بین اخبار و حکایتهای خبری، گزینه های متفاوتی به چشم می خورد که گمانه زنی هایی در ابقای فلاح زاده در سمت استانداریزد در دولت دهم از سوی مسوولین و مقامات محلی مطرح و جدی است.
اما یک منبع آگاه اعلام کرد: جابجایی فلاح زاده حتمی است و حتی «دکتر جواد دره شیری» بعنوان گزینه جدید استانداری یزد، در بین مسوولین وزارت کشور و دست اندرکاران به صورت حتمی مطرح شده است.
وی که نخواست نامش فاش شود می گوید: دکتر جواد دره شیری، استاد دانشگاه در تهران است و در انتخاب دوره پیش استاندار در کنار فلاح زاده گزینه جدی بود اما در نهایت فلاح زاده انتخاب شد.
در همین حال، برخی مسوولین محلی و مقامات استان واکنش رسمی به این گونه خبرها نشان ندادند گرچه در سطح ملی، بازار گمانه زنی ها در مورد وزیران دولت دهم به بحث داغ و روز رسانه های کشوری بدل شده است با اینهمه مسوولین استان تمایلی به درج این گونه اخبار توسط رسانه های محلی نداشته و در مقابل واکنشی در رد یا قبول آن ندارند.
گرچه کمی صبر و تحمل می تواند در اثبات صحت یا عدم صحت اخبار جابجایی صحه بگذارد در این خصوص اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد.