زمان : 21 Mordad 1388 - 01:09
شناسه : 18529
بازدید : 4954
کرباسچی: سعی می کنیم کادر قبلی کارگزاران را جذب کنیم کرباسچی: سعی می کنیم کادر قبلی کارگزاران را جذب کنیم
به هر حال روزنامه‌نگاران اين روزنامه ممكن است عده‌اي در روزنامه‌ها و رسانه‌هاي ديگر مشغول به كار شده باشند، اما ما سعي خود را مي‌كنيم كه بتوانيم كادر قبلي را تا حد امكان جذب كنيم.
ایسنا: دبيركل حزب كارگزاران سازندگي، درباره‌ احتمال انتشار مجدد روزنامه‌ حزب متبوع خود، گفت: به محض رفع توقيف و برطرف شدن موانع قانوني اقدام به انتشار مجدد روزنامه‌ كارگزاران خواهيم كرد.

غلامحسين كرباسچي اظهار كرد: هنوز حكم بدوي روزنامه ابلاغ رسمي نشده است، اما تا جايي كه ما شنيده‌ايم محتواي حكم شش ماه تعطيلي روزنامه است كه ظاهرا قرار است بعد از قطعيت حكم ابلاغ شود. اما با توجه به اين‌كه اكنون بيش از شش ماه از تعطيلي اين روزنامه مي‌گذرد، به محض ابلاغ رسمي حكم وكيل روزنامه نسبت به تجديدنظرخواهي اقدام خواهد كرد.

وي درباره‌ احتمال تغيير در تركيب تحريريه روزنامه‌ كارگزاران، افزود: به هر حال روزنامه‌نگاران اين روزنامه ممكن است عده‌اي در روزنامه‌ها و رسانه‌هاي ديگر مشغول به كار شده باشند، اما ما سعي خود را مي‌كنيم كه بتوانيم كادر قبلي را تا حد امكان جذب كنيم.

روزنامه كارگزاران به صاحب امتيازي حزب كارگزاران سازندگي و مدير مسوولي سيدمرتضي سجادي به دليل انتشار مطلبي از دي‌ماه سال 87 توقيف شد. نظر :