زمان : 19 Mordad 1388 - 01:11
شناسه : 18509
بازدید : 4330
اطلاعیه سایت هاشمی درباره حذف خبر امامت جمعه اين هفته اطلاعیه سایت هاشمی درباره حذف خبر امامت جمعه اين هفته
پايگاه اطلاع‌رساني هاشمي رفسنجاني در این اطلاعیه آورده است که حذف خبر اقامه نماز جمعه این هفته توسط هاشمی به دستور خود وی صورت گرفته است.
پايگاه اطلاع‌رساني هاشمي رفسنجاني خبر مربوط به اقامه نماز جمعه اين هفته از سوي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را از خروجي خود حذف كرد.


دیروز پايگاه اطلاع‌رساني هاشمي رفسنجاني از اقامه نماز جمعه اين هفته تهران به امامت وي خبر داده بود.

اين در حالي است كه حجت الاسلام مرادي رئيس ستاد اقامه نماز جمعه تهران در گفتگو با فارس در اين خصوص اظهار داشت: ستاد نماز جمعه تهران هنوز اطلاعي از خطيب اين هفته نمازجمعه ندارد و طبق روال روز سه‌شنبه خطيب اين هفته نمازجمعه اعلام مي‌شود.
همچنین اعلام شده بود که تعیین خطیب جمعه تهران با نظر دفتر رهبری صورت می گیرد.


در همین حال سایت هاشمی در توضیحی پیرامون حذف این خبر نوشت:رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر " ثبات و اعتدال " و رعایت ضوابط حرکت جمعی در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی چنان معتقدند که انجام هرگونه حرکتی را در تخطی از این مسیر بر نمی تابند و این مهم" استثنایی" برای ایشان ندارد چرا که رعایت " تقوا و پرهیز از هرگونه تندروی " آموزه اصلی وهمیشگی معظم له برای نسل دیروز ، امروز و فردای انقلاب است .

از این رو وقتی خبر موثق " اقامه نماز جمعه این هفته تهران " به جهت پاسخ به مطالبات انبوه کاربران و علاقه مندان بیشمار ایشان بر روی سایت قرار گرفت ، آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان قدیمی ترین خطیب نماز جمعه که در آستانه ورود به دهه چهارم تصدی امامت جمعه موقت تهران قرار دارند ، به حذف خبر و رعایت مراتب همیشگی اعلام نام" امام جمعه نماز تهران "از سوی مرجع مرتبط دستور فرمودند تا جملگی ما بار دیگر در محضر " تجربه ، تعهد و کیاست " ایشان آموزه ای دیگر بیاموزیم . نظر :