زمان : 19 Khordad 1385 - 02:23
شناسه : 1847
بازدید : 7561
کشف دهها كيلو گرم مواد مخدر از 12دستگاه خودرو در محور هاي استان يزد کشف دهها كيلو گرم مواد مخدر از 12دستگاه خودرو در محور هاي استان يزد

کشف دهها كيلو گرم مواد مخدر از 12دستگاه خودرو در محور هاي استان يزد

يزدفردا- طي عمليات جداگانه در محورهاي پرتردد در استان يزد دهها کيلوگرم ترياک کشف و12 قاچاقچي دستگير شدند.

به گزارش واحد تامين خبر يزد فردا:طي چند روز گذشته ماموران ايستگاه شهيد مدني يزد حين کنترل خودروهاي عبوري از محورکرمان به يزد به يک دستگاه اتوبوس به رانندگي حميد و سرنشيني نظر که از کرمان عازم يزد بودند و يک دستگاه خودرو پرايد به رانندگي محمد که از کرمان عازم تهران بود و يک دستگاه خودرو رنو به رانندگي احسان که از ايرانشهر عازم اصفهان بود مشکوک شده و طي بازرسي از اتوبوس و پرايد 900/135 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي درون خودروها مخفي شده بود کشف و ضبط نمودند.

همچنين ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق و اردکان حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودرو وانت به رانندگي مسعود که از راور عازم يزد بود و 3 نفر از مسافران يک دستگاه اتوبوس که از زاهدان عازم تهران بودند، مشکوک و در بازرسي از خودروها مقدار 412/10 کيلوگرم ترياک کشف نمودند.

ضمناً طي روز گذشته ماموران دسته رزمي استان با کار اطلاعاتي و استقرار در مسير پرتردد قاچاقچيان مشاهده مي نمايند يک دستگاه خودرو پژو در کنار جاده متوقف و دو نفر از خودرو پياده و در حالي که يک عدد ساک با خود حمل مي نمودند به صورت پياده در حرکت مي باشند لذا ماموران اقدامات لازم را انجام و هر دو نفر را دستگير و از آنها مقدار 25 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط کردند.

دراين راستا يک دستگاه خودرو پژو و يک دستگاه پيکان سواري توقيف و فرد ي به نام کورش دستگير شد

معاون اجتماعي وارشاد فرماندهي‌انتظامي‌استان يزد گفت‪ ۶۸‬كيلوگرم ترياك، بامداد امروزدر شهرهاي يزد و مهريز كشف شد.

سرهنگ محمود زينلي امروز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران ايستگاه "شهيد مدني" شهرستان مهريز در حين كنترل خودروهاي عبوري در محور كرمان به يزد از يكدستگاه خودرو يخچال دار‪ ۳۲/۳۰۰‬كيلوگرم ترياك كشف و ضبط كردند.

وي اظهار داشت: اين اتومبيل با محموله بستني از كرمان، عازم تهران بود كه دو نفر در همين رابطه دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

زينلي گفت: همچنين ماموران اين پاسگاه از يك دستگاه خودرو پيكان كه از بندرعباس عازم رشت بود4/5
كيلوگرم ترياك كشف كردند كه راننده آن دستگير و تحويل مقام‌هاي قضايي شد
معاون اجتماعي وارشادفرماندهي انتظامي استان يزد افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهر يزد نيز براساس‌اطلاعات مردمي، متوجه شدند فردي مواد مخدر را از مرز افغانستان تحويل مي‌گيرد و در يزد به فروش مي‌رساند.

وي ادامه داد: با هماهنگي مراجع قضايي، منزل اين شخص مورد بازرسي قرار گرفت كه‪ ۳۰/۲۷۰‬كيلوگرم ترياك و‪ ۸۰‬گرم سوخته، كشف و ضبط شد.

زينلي افزود: تحقيقات براي شناسايي و دستگيري ديگر رابطان احتمالي وي ادامه دارد. .

فرمانده‌منطقه انتظامي مهريز استان يزد گفت‪ ۹۲‬كيلوگرم ترياك در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان بامداد روز چهارشنبه كشف و ضبط شد.

وي افزود: اين مقدار مواد از چهار دستگاه خودرو عبوري به دست آمد كه سه خودرو از كرمان، عازم تهران بودند و يك خودرو هم از بندرعباس به سمت تهران در حركت بود.

به گفته او در اين زمينه، چهار متهم،دستگيرو تحويل مقام‌هاي قضايي استان يزد شدند.

وراثي اضافه كرد:همچنين بامداد امروز،چهارهزارو‪ ۶۰۰‬ليتر گازوئيل قاچاق از يك دستگاه خودرو خاور كه از تهران به سمت زاهدان در حركت بود كشف و راننده آن دستگير شد. 


يزدفردا