زمان : 20 Aban 1402 - 13:22
شناسه : 184392
بازدید : 3022
تحصیل ۶ هزار دانش آموز در ۸۰ مدرسه آموزش از راه دور تحصیل ۶ هزار دانش آموز در ۸۰ مدرسه آموزش از راه دور یزدفردا: در گردهمایی موسسان، مدیران و کارکنان مدارس آموزش از راه دور اعلام شد ۶ هزار دانش آموز در ۸۰ مدرسه آموزش از راه دور در استان کرمان تحصیل می کنند.

به گزارش یزدفردا: رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی موسسان، مدیران و کارکنان مدارس آموزش از راه دور گفت: ۶ هزار دانش آموز در ۸۰ مدرسه آموزش از راه دور در استان کرمان تحصیل می کنند.

محمدی نژاد گفت: یکی از عمده ترین اهداف این مدارس جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.

وی خواستار تلاش بیشتر برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل به خصوص در جنوب استان شد و گفت: رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های این مدارس با جدیت و نظارت بیشتر مورد توجه است. 

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه این دوره توانمند سازی طی دو روز برگزار می شود، گفت: ایجاد گروه در پیام رسان شاد با عضویت موسسان و مدیران این مدارس برای ارتباط بیشتر، بهتر و سریعتر مورد تاکید است.

دوره توانمندسازی موسسان، مدیران و کارکنان مدارس آموزش از راه دور کرمان با رویکرد تقویت مهارت های تدریس در فضای مجازی در کانون اندیشه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد و در سایر شهرستان های استان هم به صورت قطبی در حال برگزاری است.