زمان : 14 Mordad 1388 - 22:14
شناسه : 18432
بازدید : 698
جشنواره اتفاق تحولی مثبت برای فعالیت های مشارکت جویانه جوانان در قالب سمن ها است جشنواره اتفاق تحولی مثبت برای فعالیت های مشارکت جویانه جوانان در قالب سمن ها است
مدیر کل دفتر امور اجتماعی سازمان ملی جوانان جشنواره اتفاق را سرآغاز تحولی مثبت در انجام فعالیت های مشارکت جویانه جوانان در قالب سازمان های مردم نهاد دانست.

به گزارش خبرگزاري مجازي سازمانهاي غير دولتي ايران- مجدالدین معلمی حضور پررنگ تشکل های برتر از استان های مختلف را یکی از اهداف این جشنواره بر شمرد و گفت: تلاش ما، ایجاد فرصتی برای حضور تشکل های استان های مختلف کشور در جشنواره بوده است که خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده، به این مهم دست یافته ایم؛ به گونه ای که اعضای نزدیک به 100 سازمان مردم نهاد از نقاط مختلف کشور در جشنواره اتفاق حضور خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: حضور تشکل های جوانان در این جشنواره علاوه بر این که فرصت تبادل نظر نزدیک به 500 عضو فعال سمن های جوانان را فراهم می کند، می تواند حلقه مؤثرتری برای ارتباط میان مردم، مسئولان و سازمان های مردم نهاد شکل دهد. این حضور خود می تواند نشانه مثبتی از علاقه مندی جوانان برای فعالیت در عرصه های اجتماعی باشد، که در صورت انجام حمایت های لازم، زمینه ساز شکوفایی، خلاقیت و مسئولیت پذیری هر چه بیشتر جوانان خواهد بود.

گفتنی است، جشنواره ملی اتفاق در تاریخ های 17 و 18 مرداد ماه به منظور تجلیل از 30 تشکل غیردولتی برتر کشور در سالن اجلاس سران برگزار می شود.