زمان : 14 Mordad 1388 - 22:06
شناسه : 18430
بازدید : 3396
چرا   سردار نجار با لباس نظامی به مجلس نرفت؟ چرا سردار نجار با لباس نظامی به مجلس نرفت؟

چرا سردار نجار با لباس نظامی به مجلس نرفت؟

در حالی که امروز ، فرماندهان ارشد نظامی مانند سردار احمدی مقدم ، با لباس های فرم نظامی در مجلس حاضر شده بودند ، سرتیپ نجار ، با کت و شلوار معمولی به مجلس رفت.
عصرایران - هر چند فهرست های مختلف ارائه شده درباره اعضای دولت دهم ، هنوز نهایی نشده اند و در بهترین حالت ، صرفاً ناظر به افرادی هستند که توسط رئیس جمهور و اطرافیانش در حال بررسی اند ، اما لباس های سردار مصطفی محمد نجار در مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی ، می تواند نشانه ای از خروج او از وزارت دفاع و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عزیمت اش به یک پست غیر نظامی باشد.

به گزارش عصرایران ، در حالی که امروز ، فرماندهان ارشد نظامی مانند سردار احمدی مقدم ، با لباس های فرم نظامی در مجلس حاضر شده بودند ، سرتیپ نجار ، با کت و شلوار معمولی به مجلس رفت.

حال با توجه به خبرهای رسیده درباره احتمال تصدی وزارت کشور توسط نجار ، تعویض لباس های سبز نظامی با کت و شلوار غیر نظامی در یک مراسم کاملاً رسمی ، می تواند قرینه ای بر درستی این گمانه زنی باشد که سردار ، دیگر ولو در ظاهر سردار نخواد بود و در پست سیاسی وزارت کشور مشغول به کار خواهد بود.

پیشتر نیز سردار محمدباقر ذوالقدر ، پس از رفتن به وزارت کشور و تصدی پست معاونت در آن ، کت و شلواری شده بود