زمان : 14 Mordad 1388 - 17:39
شناسه : 18423
بازدید : 1488
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد :مشتركين اين استان در هفته گذشته و روزهاي جاري بيشترين مصرف آب را داشته اند مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد :مشتركين اين استان در هفته گذشته و روزهاي جاري بيشترين مصرف آب را داشته اند

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد :مشتركين اين استان در هفته گذشته و روزهاي جاري بيشترين مصرف آب را داشته اند

یزدفردا :در حالي كه دماي هوا در استان يزد مانند ساير نقاط كشور به حداكثر رسيده است مشتركين اين استان در هفته گذشته و روزهاي جاري بيشترين مصرف آب را داشته اند.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد با توجه به گرم شدن هوا طي هفته هاي گذشته و جاري و قرار گرفتن شهر يزد در منطقه گرم و خشك و در بين گرمترين شهرهاي كشور، ميزان مصرف آب در اين استان بطور چشمگيري افزايش يافته است.
محمد رضا محمدي مدير عامل شركت آبفاي استان يزد ضمن اعلام اين خبر افزود: با وجود گرماي شديد استان و گرد وغبار محلي ، پيش بيني اين فزايش مصرف جهت تأمين آب صورت پذيرفته است اما در صورت مصرف بي رويه و افزايش با مشكل كمبود آب روبرو خواهيم شد.
وي خاطر نشان كرد: چنانچه مصرف بی رويه در بخش هاي غيرضروري مانند شستشوي منازل و ماشين و عدم صرفه جويي مناسب در زمانهاي اوج مصرف آب يعني از ساعت 12تا17 صورت نگيرد امكان كمبود آب در نقاطي از استان وجود خواهد داشت.
محمدي با اشاره به گرماي شديد و نياز شديد شهروندان به مصرف آب از مشتركين استان خواست تا با رعايت اصول صرفه جويي شركت آب و فاضلاب را در ارائه خدمات بهتر ياري نمايند.

یزدفردا