زمان : 13 Aban 1402 - 11:27
شناسه : 183404
بازدید : 2904
ضابطه مند شدن مقابله با بد حجابی در جلسه حجاب و عفاف؛ ضابطه مند شدن مقابله با بد حجابی یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت باید موضوع مقابله با بدحجابی به صورت ضابطه‌مند انجام شود.

به گزارش یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت باید موضوع مقابله با بدحجابی به صورت ضابطه‌مند انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این مطلب در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان گفت ساماندهی گروه‌هایی که در امر ترویج فرهنگ حجاب نقش دارند با اهمیت است و بایستی دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری، استانداری و اصناف اعتبارات لازم برای این مهم را تامین کنند.

وی افزود می‌توان از ظرفیت قضات داوطلب که حاضر به همکاری با ضابطین حجاب هستند بهره گرفت تا این افراد بتوانند با بهره‌بندی از قدرت بازدارندگی قوه قضاییه به مقابله با بدحجابی بپردازند.

در این جلسه اعضای ستاد حجاب و عفاف استان از بی‌حجابی به عنوان یک ناهنجاری فراتر از مسائل اجتماعی یاد کردند که نیاز است به آن به عنوان یک موضوع فراتر از آسیب‌های اجتماعی توجه شود.

همچنین مقابله با افرادی که به صورت عامدانه به دنبال ترویج بی‌حجابی هستند، استفاده از ظرفیت اصناف، حمایت از ضابطین امر حجاب و تاکید بر فرهنگ سازی و تبیین اهمیت حجاب با استفاده از ظرفیت صدا و سیما از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.