زمان : 10 Mordad 1388 - 23:00
شناسه : 18324
بازدید : 2633
مدير حج و زيارت استان يزد اعلام كرد: اعزام كودكان زير 5 سال و افراد بالاي 65 سال و همچنين زنان باردار و بيماران قلبي،‌ريوي و ديابتي به عمره ممنوع شد مدير حج و زيارت استان يزد اعلام كرد: اعزام كودكان زير 5 سال و افراد بالاي 65 سال و همچنين زنان باردار و بيماران قلبي،‌ريوي و ديابتي به عمره ممنوع شد


یزدفردا " تقوایی: مدير حج و زيارت استان يزد اعلام كرد: اعزام كودكان زير 5 سال و افراد بالاي 65 سال و همچنين زنان باردار و بيماران قلبي،‌ريوي و ديابتي به عمره ممنوع شد. اعزام افراد مشمول طرح فوق تحت هر شرايطي مجاز نبوده و از هرگونه درخواست در جهت تشرف افراد با اخذ تعهد و اصرار متقاضي ممانعت بعمل خواهد آمد.
به گزارش ايسنا-منطقه يزد به نقل از روابط عمومي حج و زيارت استان يزد، اسدزاده گفت: با توجه به اينكه مواردي از بيماري آنفلوانزاي خوكي در بين زائرين مشرف به كشور عربستان در روزهاي خير در برخي از كاروانهاي عمره دركشور مشاهده گرديده است لذا تشرف افراد فوق‌الذكر ممنوع بوده و درخواست مي‌گردد زائرانيكه داراي چنين وضعيتهايي هستند با مراجعه به كارگزار مربوطه فرم انصراف خود را سريعا تكميل و تحويل نمايند. بديهي است در اين موارد زائر منصرف شده هيچگونه خسارتي متحمل نخواهد شد و نوبت وي جهت تشرف در عمره سال بعد محفوظ خواهد بود.
وي در ادامه گفت: همراهان زائران فوق‌الذكر مي ‌توانند طبق برنامه از پيش تعيين شده در وقت مقرر مشرف شوند و نيز كسانيكه رواديد و ويزاي آنها صادر گرديده در صورت تمايل مي ‌توانند تاريخ سفر خود را به جلو اندازند.
اسد زاده بيان كرد: جهت جايگزيني افراد انصرافي در كاروانها متناسب با ظرفيت خالي هر گروه از كليه اولويتهاي بانك ملت و همچنين دارندگان فيشهاي ثبت نامي بانك ملت كه قصد تشرف خانوادگي داشته و داراي گذرنامه معتبر و شرايط سني اعلام شده مي باشند مي توانند هرچه سريعتر به دفاتر خدمات زيارتي مراجعه و يا در ليست انتظار موجود ثبت نام نمايند.
وي در پايان تاكيد كرد: اعزام افراد مشمول طرح فوق تحت هر شرايطي مجاز نبوده و از هرگونه درخواست در جهت تشرف افراد با اخذ تعهد و اصرار متقاضي ممانعت بعمل خواهد آمد.

یزدفردا