زمان : 08 Aban 1402 - 10:47
شناسه : 182957
بازدید : 2944
خبر‌های خوب حوزه بهداشت ودرمان برای مردم ابرکوه رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد: خبر‌های خوب حوزه بهداشت ودرمان برای مردم ابرکوه یزدفردا: رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد، از حضور دائمی پزشکان متخصص رادیولوژی وسونوگرافی در شهرستان ابرکوه و ساخت دو کد اورژانسی جدید در این شهرستان خبرداد.

به گزارش یزدفردا: هاشمی در آیین افتتاح اولین مرکز ناباوری سطح دو استان یزد درشهرستان ابرکوه گفت: این مرکز با اعتبار پنج میلیارد تومان با تجهیزات وپرسنل آموزش دیده به بهره برداری رسید.

وی، در ادامه به کمبود‌های حوزه درمان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد یک واحد کلینیک مجهز دربیمارستان ابرکوه، پیگیری فاز سوم طرح توسعه بیمارستان شهرستان، پیگیری کمبود کادر درمان، خدمه وپزشکان متخصص نیز برای این بیمارستان هم در دستور کار قرار گرفته است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد، از حضور دائمی پزشکان متخصص رادیولوژی وسونوگرافی در این شهرستان خبرداد وگفت:پزشکان متخصص جراحی، زنان، اطفال ومغز واعصاب هم تا یک ماه آینده به جمع متخصصان بیمارستان این شهرستان اضافه می‌شوند.

هاشمی گفت:تسریع در روند ساخت ساختمان شبکه بهداشت ودرمان ابرکوه، دریافت مجوز ساخت کد دو اورژانس شهری، تعمیر وتجهیز پایگا‌های اورژانس، دریافت مجوز ساخت مرکز جامع سلامت روستای اسفندآباد، تکمیل ساختمان دانشکده پیراپزشکی واجرای حصار کشی وکمک به امور فرهنگی وتجهیزات این دانشکده هم از دیگر مصوبات سفر هیئت رئیسه دانشگاه به ابرکوه بود.