زمان : 08 Mordad 1388 - 14:58
شناسه : 18269
بازدید : 2392
براي نخستين بار در كشور انجام مي‌شود:پذيرش اينترنتي كارآموزان مراكز آموزش فني و حرفه‌اي در مهريز براي نخستين بار در كشور انجام مي‌شود:پذيرش اينترنتي كارآموزان مراكز آموزش فني و حرفه‌اي در مهريز

یزدفردا : سرپرست مركز آموزش فني و حرفه‌اي امام رضا (ع) شهرستان مهريز از پذيرش اينترنتي كارآموزان مراكز فني و حرفه‌اي شهرستان مهريز براي نخستين بار در كشور خبر داد.

ابوالقاسم هاشمي امروز در گفتگو با خبرنگاریزدفردا  اظهار داشت: تاكنون در سطح كشور در بين مراكز آموزش فني و حرفه‌اي پذيرش كارآموزان از طريق اينترنت صورت نگرفته و شهرستان مهريز از پيشتازان طرح پذيرش الكترونيكي كارآموزان فني و حرفه‌اي است.
وي خاطرنشان كرد: سامانه پذيرش اينترنتي كارآموزان اين مركز بدون استفاده از اعتبارات دولتي و در راستاي سياست ايجاد دولت الكترونيك در اين مركز طراحي و به مرحله اجرا درآمده است.
سرپرست مركز آموزش فني و حرفه‌اي امام رضا(ع) شهرستان مهريز گفت: از اين پس متقاضيان شركت در دوره‌هاي آموزشي مراكز فني و حرفه‌اي شهرستان مهريز مي‌توانند با مراجعه با پايگاه رسمي اين مركز به نشاني WW.MEHRIZTVTO.COM نسبت به انتخاب رشته مورد علاقه خود و ثبت‌نام در آن رشته اقدام كنند.
وي افزود: اين سامانه در حال حاضر به صورت آزمايشي فعال شده و قابل استفاده كاربران است.
هاشمي تصريح كرد: در حال حاضر در مركز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان مهريز بيش از 450 كارآموز در بخش ثابت و سيار در حال فراگيري آموزش‌هاي ارائه شده در اين مركز هستند.
شهرستان مهريز با جمعيتي بيش از 45 هزار نفر در 30 كيلومتري جنوب مركز استان يزد واقع شده است.

یزدفردا