زمان : 05 Mordad 1388 - 15:06
شناسه : 18201
بازدید : 8936
مراسم نکوداشت استاد مهدی آذر یزدی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان برگزار می شود مراسم نکوداشت استاد مهدی آذر یزدی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان برگزار می شود

محمد حسین تقوایی :مدیر روابط عمومی بیست و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان از برگزاری مراسم نکوداشت علی شاه‌حاتمی و مرحوم مهدی آذریزدی در این دوره خبر داد.
حبیب ایل‌بیگی در این باره به خبرنگار مهر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم نکوداشت مرحوم آذریزدی نویسنده کتاب "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" و علی شاه‌حاتمی نویسنده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان در جشنواره همدان برگزار می‌شود. همچنین در این جشنواره از فعالان بازی‌های رایانه‌ای نیز تقدیر خواهد شد.
شاه‌حاتمی فیلم‌هایی چون "آوای زندگی"، "کولی"، "دوستان"، "لاک‌پشت"، "پرنده آهنین" و ... را در کارنامه دارد و این روزها مشغول آماده‌سازی فیلم سینمایی "اردک" برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان است. زنده‌یاد آذریزدی هم اواسط تیرماه پس از تحمل یک دوره بیماری سخت درگذشت.
پیش از این قرار بود در این دوره از مسعود کرامتی نیز تقدیر شود که این موضوع منتفی است. بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان ایران از 11 تا 15 مردادماه در همدان برگزار می‌شود.

یزدفردا