زمان : 31 Tir 1388 - 00:16
شناسه : 18064
بازدید : 2495
كشفي رئيس هيئت واليبال يزد: رشته واليبال را در شهر يزد متحول مي‌كنيم كشفي رئيس هيئت واليبال يزد: رشته واليبال را در شهر يزد متحول مي‌كنيم
به گزارش خبرنگار يزد فردا از يزد، سيدابوالفضل كشفي عصر امروز در نخستين جلسه اين هيئت اظهار داشت: در راستاي كشف و پرورش توانمندي‌هاي جوانان يزد، پايگاه‌هاي استعداديابي هيئت واليبال شهر يزد در سطح مدارس و محلات مختلف فعاليت خود را آغاز مي‌كنند.
وي افزود: در گذشته به بحث پرورش و كشف استعدادهاي جديد در هيئت واليبال يزد توجه خاصي نشده است و اين مسئله سبب شده امروز تيم‌هاي واليبال يزد در رده‌هاي سني مختلف براي حضور در رقابت‌هاي كشوري و استاني حرفي براي گفتن نداشته باشند.
رئيس هيئت واليبال شهر يزد عنوان كرد: اين هيئت از اين پس با همدلي و همراهي و برنامه‌ريزي صحيح تلاش مي‌كند با همكاري اعضاي جديد ورزش واليبال، نوع نگرش به اين ورزش را در شهر يزد متحول كند.
وي افزود: هيئت واليبال با اجراي طرح استعداديابي علاوه بر شناسايي استعدادهاي جديد در اين رشته ورزشي، زمينه معرفي رشته واليبال و همگاني كردن آن را در جامعه يزد فراهم مي‌كند.
سيدابوالفضل كشفي خاطرنشان كرد: در حال حاضر وضعيت و تعداد ورزشكاران هيئت واليبال در شهر يزد مشخص نيست از اين‌رو يكي از برنامه‌هاي ما اجراي طرح آمايش در اين رشته ورزشي براي شناسايي و ساماندهي ورزشكاران سازماندهي شده است.
وي برگزاري مسابقات استاني و شهرستاني در رده‌هاي سني مختلف براي تقويت تيم شهرستان يزد به عنوان تيم پيشرو در ورزش واليبال در استان براي حضور در رقابت‌هاي كشوري را يكي ديگر از برنامه‌هاي هيئت واليبال برشمرد و عنوان كرد: در همين راستا تقويم مشخصي براي برگزاري رقابت‌ها در حال تدوين است و اين كار با همكاري اعضاي جديد هيئت واليبال شهرستان يزد و اداره‌كل تربيت‌بدني استان يزد به اجرا در مي‌آيد.
رئيس هيئت واليبال شهرستان يزد گفت: در نظر است مقدمات حضور و تشكيل يك تيم باشگاهي قوي و مناسب در قالب رقابت‌هاي دسته اول استان نيز فراهم شده و اميدواريم بتوانيم با استفاده از حمايت‌هاي بخش خصوصي اين كار را در سال جاري اجرايي كنيم.
كشفي ادامه داد: شناسايي و ساماندهي تمام مربيان و داوران واليبال و تقدير از پيشكسوتان اين ورزش در شهر يزد و استفاده از تجارب آنها در بهبود وضعيت فعلي اين ورزش در يزد و تشكيل و نظارت خاص بر كلاس‌هاي مدرسه واليبال در سطح شهر و بهبود وضعيت سالن‌هاي اختصاصي ورزش واليبال از ديگر برنامه‌هاي اين هيئت در آينده‌اي نزديك است.
وي اظهار تصريح كرد: با همكاري و همياري اداره‌كل تربيت‌بدني استان يزد و شهرستان يزد، موانع موجود بر سر راه پيشرفت اين ورزش به زودي برطرف شود.