زمان : 23 Tir 1388 - 02:51
شناسه : 18015
بازدید : 7848
دستگيري قاتل بيرحمي كه چهارنفر را در يزد به قتل رساند دستگيري قاتل بيرحمي كه چهارنفر را در يزد به قتل رساند

سردار علي علي‌اكبريان، فرمانده نيروي انتظامي استان يزد، سرانجام در نشست خبري با اصحاب رسانه يزد، در رابطه با پنچ قتل اتفاق افتاده در يزد گزارشي ارائه كرد و ابراز داشت: يكي از قتل‌ها در 21 خرداد ماه سال جاري در بلوار فقيه‌خراساني يزد رخ داد و طي آن قاتل يك زن به نام عصمت رسكي را به قتل رساند.
وي افزود: همين قاتل دو هفته بعد از اين واقعه سه نفر از اعضاي يك خانواده شامل پدر، مادر و دختر خانواده را با اسلحه كلاشينكف به قتل رساند اما براي گمراهي پليس شير گاز را در منزل مقتولان باز گذاشتند تا اجساد بر اثر انفجار بسوزند و اثري باقي نماند اما انفجاري رخ نداد و سرنخ قاتل در اين خانه از پوكه‌ها بر جاي ماند.
علي‌اكبريان يادآور شد:‌ پليس با هوشياري و انجام بازپرسي‌هاي مختلف رد قاتل را پيدا كرد و مشخص شد اين قاتل با مقتول اول، ارتباط داشته است و مقتول پس از اصرار براي ازدواج با قاتل به ضرب گلوله كشته مي‌شود.
وي ادامه داد: از آنجا كه گلوله شليك شده به اعضاي خانواده سه نفره و زن قتل اول يكي بود، پليس با انجام تحقيقات و بررسي‌هاي انجام شده موفق شد قاتل را شناسايي و دستگير كند.
علي‌اكبريان خاطرنشان كرد: قاتل با خانواده خواهرش خصومت شديدي داشته و پس از ورود به منزل وي با قساوت و بي‌رحمي تمام، خواهر، خواهرزاده و شوهرخواهر خود را قتل مي‌رساند.
وي انگيزه اين قتل‌ها را مسائل اخلاقي، اختلافات خانوادگي و سرقت اعلام كرد.
فرمانده انتظامي استان يزد همچنين در خصوص قتل دوم كه در استان يزد رخ داده است نيز بيان داشت: اين قتل در روز 12 تير ماه جاري و در حالي مقتول در محل كار خود حضور داشته، صورت گرفته است.
سردار علي‌اكبريان عنوان كرد: در اين قتل نيز فرد قاتل با شليك گلوله قرباني خود را به قتل رسانده و با صحنه‌سازي و به آتش كشيدن محل كار قصد داشته پليس را گمراه كند اما پليس با پيدا كردن جسد نيمه سوخته و انجام بررسي‌ها و آزمايش‌ها، متوجه مرگ مقتول بر اثر اصابت سه گلوله به بدن و سر قبل از سوزانده شدن مي‌شود.
قاتل اين قتل پس از بررسي پليس و كمتر از 12 ساعت شناسايي و دستگير شده است.
وي انگيزه اين قتل را نيز مسائل «اخلاقي» و «روابط غيراخلاقي» اعلام كرد.