زمان : 30 Shahrivar 1402 - 14:46
شناسه : 180121
بازدید : 3270
تاکید فرماندار شهربابک به توزیع مکمل بین دامداران خسارت دیده تاکید فرماندار شهربابک به توزیع مکمل بین دامداران خسارت دیده ۲۷ شهریور ماه، جلسه جبران خسارت مجتمع مس به دامداران منطقه خاتون آباد شهربابک، به ریاست جلالی فرماندار شهربابک، مدیران مجتمع مس شهربابک و تعدادی از دامداران شهرستان برگزار شد.

یزدفردا"، ۲۷ شهریور ماه، جلسه جبران خسارت مجتمع مس به دامداران منطقه خاتون آباد شهربابک، به ریاست جلالی فرماندار شهربابک، مدیران مجتمع مس شهربابک و تعدادی از دامداران شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابکفرماندار شهربابک در این جلسه گفت: با توجه به اینکه توزیع مکمل به دام ها می تواند تلفات دام را کاهش دهد انتظار می رود مجتمع مس برای توزیع مکمل به دامداران اقدام کند.

جلالی خاطرنشان کرد: توزیع مکمل علاوه بر کاهش تلفات دام به سود مجتمع مس نیز می باشد چرا که در نهایت  مجبور به پرداخت خسارت کمتری به دامداران است.

در این جلسه مصوب شد؛

مکمل باید بین دامدارانی که خسارت دریافت کرده اند بر اساس دام موجود تقسیم شود.

برای اضافه کردن دامداران قدیمی   کمیته ای توسط دبیر شهرستان، با حضور نماینده مجتمع مس، اداره عشایری، جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی و دکتر اسدی تشکیل و مدارک افراد  بررسی شود و در صورت تایید کمیته و با امضای بهفر مسئول مالی مجتمع مس به لیست اضافه گردند.

۱۲۰ تن مکمل جهت پوشش کلیه دامهای دامداران خسارت دیده مجددا خریداری شود.