زمان : 14 Khordad 1385 - 23:27
شناسه : 1798
بازدید : 727
مجيد انصاري: امام خميني (ره) در همه اهداف خود موفق بودند مجيد انصاري: امام خميني (ره) در همه اهداف خود موفق بودند

مجيد انصاري: امام خميني (ره) در همه اهداف خود موفق بودند 

 


عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: امام خميني (ره) در مبارزات خود در همه اهدافي كه مد نظرشان بود به موفقيت دست يافتند.

"مجيد انصاري" امروزدر آيين بزرگداشت ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي در مسجد حظيره يزد افزود: ايشان در مبارزات خود به دنبال احياي دين، اعطلاي كلام‌الله و بازگرداندن هويت و عزت مسلمانان به جهان اسلام بودند.

وي به حضور نمايندگان‪ ۴۰‬كشور جهان در آيين بزرگداشت امام خميني (ره) اشاره و تصريح كرد: امروز ملت ايران پس از گذشت‪ ۱۶‬سال از رحلت رهبر بزرگ انقلابشان از پيشتازي راه و انديشه آن پيشواي بزرگ در عرصه فكر و انديشه و سياست جهان معاصر افتخار مي‌كنند.

او با اشاره به تاكيد قرآن كريم به اين نكته كه خداوند هرگز پاداش نيكوكاران شايسته كردار را ضايع نمي‌كند، گفت: امام (ره) در نيمه دوم قرن بيستم در برابر خطرها و تهديدهاي قدرتهاي جهان غرب و شرق مقاومت كرد.

وي اظهار داشت: آن حضرت در نيمه دوم قرن بيستم و در دنياي دين گريزي و خداستيزي دو قطب قدرت ظالمانه شرق و غرب با قبول همه خطرها و مشكلات، جهانيان را به دين خدا دعوت كرد.

او افزود: امام (ره) عارف و سياستمداري كم‌نظير بود كه در اكثر علوم به درجه تدريس رسيده بود و اعتقاد داشت: انسان كامل از طريق نيت و عمل در عرصه‌هاي مختلف ايمان، يقين، عرفان، عمل به فروعات، اصول و فقه اسلام شكل مي‌گيرد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام از ملت ايران خواست قدردان انقلاب اسلاميشان باشند و انديشه‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي را پيگيري كنند و راه آن بزرگوار را ادامه دهند.

منبع:ايرنا

يزدفردا