زمان : 15 Tir 1388 - 01:21
شناسه : 17915
بازدید : 4571
از 1200 نفر دانش آموز عضو شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد تجلیل می شود. از 1200 نفر دانش آموز عضو شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد تجلیل می شود.


از 1200 نفر دانش آموز عضو شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد تجلیل می شوددر همایش شوراهای دانش آموزی برتر کارشناس فعالیتهای دانش آموزی و هلال احمر سازمان آموزش و پرورش استان یزد گفت: در همایش شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد که در اردوگاه شهید فهمیده بنادک سادات مهریز برگزار می شود


کارشناس فعالیتهای دانش آموزی و هلال احمر سازمان آموزش و پرورش استان یزد گفت: در همایش شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد که در اردوگاه شهید فهمیده بنادک سادات مهریز برگزار می شود از 1200 نفر دانش آموز عضو شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد تجلیل می شود.
کارشناس فعالیتهای دانش آموزی و هلال احمر سازمان آموزش و پرورش استان یزد گفت: این همایش با هدف تشویق و ارتقاء سطح آموزشی اعضاء شوراها و تقویت باورهای ملی، مذهبی، روحیه همبستگی، همکاری در فعالیتهنای اجتماعی و تمرین تعاون برگزار می شود.
" حمید رضا جوهری " با اشاره به اینکه در این همایش دانش آموزان عضو شوراهای برتر دانش آموزی دوره های تحصيلي ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و مربيان پيگير امور شوراهاي دانش آموزان از سراسر استان یزد حضور خواهند داشت افزود: همايش اعضاي برتر شوراهاي دانش آموزي از دوازدهم تا پانزدهم ماه جاري دربخش دانش آموزان پسر و از پانزدهم تا هجدهم تیر ماه در قسمت دانش آموزان دختر در اردوگاه شهید فهمیده بنادک سادات مهریز برگزار مي شود.
وی اظهار داشت: در همایش شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد تعداد 108 شورای برتر از میان 1228 شورای مدارس استان شرکت می کنند که 1200 نفر دانش آموز در این مدت در همایش شرکت می نمایند که این تعداد از میان 9500 نفر عضو شورای مدارس استان که بیشترین فعالیت را داشته اند انتخاب شده اند.
کارشناس فعالیتهای دانش آموزی و هلال احمر سازمان آموزش و پرورش استان یزد فعالیتهای شورا در زمینه های فرهنگی و هنری، ابتکارات، مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و علمی آموزشگاه، ارتباط و تعامل شورا با سایر ارگانها و دستگاههای فرهنگی، جذب اعتبارات از سایر ارگانهاو نهادها جهت توسعه فعالیتهای شورا، داشتن خبرنامه و بولتن و اجرای طرح یک روز برای فردا را از ملاکهای انتخاب شوراهای برتر مدارس ذکر نمود.
وی مهم ترین برنامه های این همایش را استفاده از دیدگاه کارشناسان در خصوص فعالیتهای گروهی به ویژه برگزاری کارگاه آموزشی به مدیریت دکتر "صادقی پور" و بررسی راهکارهای تشکیل گروه و چالش های پیش رو ذکر نمود.
" جوهری " در پایان خاطر نشان کرد: 80 نفر از برگزیدگان این همایش به همایش کشوری شوراهای دانش آموزی برتر کشور که در اواخر ماه جاری در اردوگاه کشوری " شهید بهشتی " اصفهان برگزار می شود اعزام می گردند.
گفتنی است: این همایش که به مدت 6 روز اجراء می شود توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناسی فعالیتهذای دانش آموزی و هلال احمر سازمان آموزش و پرورش استان یزد برگزار می شود.