زمان : 15 Tir 1388 - 01:10
شناسه : 17905
بازدید : 3625
گردهمايي يكروزه كارشناسان روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان يزد در پژوهشكده تعليم و تربيت برگزار شد. گردهمايي يكروزه كارشناسان روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان يزد در پژوهشكده تعليم و تربيت برگزار شد.





در اين همايش رئيس سازمان آموزش و پرورش استان يزد در سخناني با اشاره به نامگذاري سالجاري به سال اصلاح الگوي مصرف ، نقش روابط عمومي ها را در فرهنگ سازي اصلاح الگوي مصرف و نهادينه كردن اين امر در دستگاههاي اجرايي بسيارمهم و خطير دانست و بر ضرورت برنامه ريزي در اين زمينه تأكيد كرد.
محمدرضا باغستاني روابط عمومي را ديده بان خوب هر دستگاه دانست كه با ايفاي نقش راهبردي مي تواند موجب عزت و سربلندي سازمان در ارائه خدمات به مردم باشد.
ارائه فعاليت هاي سه ماهه ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق، مرور برنامه آموزش و پرورش استان در راستاي تحقق تعامل ، پويايي ، حمايت و نظارت بعنوان شعار سال سازمان آموزش و پرورش استان ، تقدير از كارشناسان فعال روابط عمومي شهرستانها و مناطق و ارائه مقالات آموزشي در راستاي ارتقاي علمي مسئولان روابط عمومي از ديگر برنامه هاي اين همايش بود.
در ادامه مسئولان روابط عمومي شهرستان ها و مناطق استان يزد از واحدهاي مختلف صدا و سيماي مركز يزد بازديد و از نزديك با نحوه فعاليت اين مركز آشنا شدند.
در پايان حاضران با حضور بر سر مزار سومين شهيد محراب با قرائت فاتحه و نثارگل به مقام شامخ شهيد آيت ا... صدوقي اداي احترام و سالروز شهادت ايشان را گرامي داشتند.