زمان : 11 Tir 1388 - 13:12
شناسه : 17891
بازدید : 8209
قائم مقام جمعيت ايثارگران:کروبي بايد سوال هاي زيادي را پاسخ دهد قائم مقام جمعيت ايثارگران:کروبي بايد سوال هاي زيادي را پاسخ دهد


"لطف الله فروزنده" عصر چهارشنبه در جريان بازديد از خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: کروبي بايد بگويد که حضور افرادي دگر انديش در اطراف وي در زمان انتخابات و به ويژه در زمان حوادث پس از انتخابات به چه معنا است.
فرونده در ادامه اظهار داشت: کروبي که خود به خوبي با قانون و ضرورت رعايت آن آشنا است بايد بگويد که چرا عليه قانون صحبت کرده و حرکت کرده است و حتي بعد از بيانات رهبر معظم انقلاب که بايد فصل الخطاب قرار گيرد، چرا بايد حرف از ابطال انتخابات بزند.
اين فعال سياسي تاکيد کرد: افراد که مدعي هستند که براي نظام دل مي سوزانند، بايد از ظرفيت هاي خود براي خدمت به نظام استفاده کنند و اين ظرفيت هاي ارزشمند را در اختيار افراد دگر انديش قرار ندهند تا عليه نظام مورد استفاده قرار گيرد.

** حزب در جامعه ما نيازمند باز تعريف است
قائم مقائم دبير کل جمعيت ايثارگران با بيان اينکه گاهي از موضوع حزب گرايي و تحزب در جامعه ما برداشت منفي مي شود گفت: حزب در جامعه ما نيازمند بازتعريف است.
لطف الله فروزنده افزود: نگاه غربي ها به حزب اينگونه است که هر کسي که بدنبال حزب است علاقمند و خواهان بدست گرفتن قدرت است و عضويت و دنباله روي از حزب را براي کسب قدرت مي خواهد.
وي در خصوص تفاوت يک حزب در جمهوري اسلامي و يک حزب غربي گفت: هدف حزب در جمهوري اسلامي برخلاف احزاب غربي صرفا به دنبال کسب قدرت نيست بلکه کساني که در جمهوري اسلامي به سمت و سوي حزب مي روند بايد معيار اول خود را احساس تکليف و وظيفه در قبال مردم و نظام قرار دهند.
فرونده با اشاره به اينکه افراد يک حزب بايد از پيشينه و سابقه روشني برخودار باشند گفت: جمعيت ايثارگران معتقد است که ايثارگري بايد مبناي عمل باشد و حزبي که صرفا به دنبال کسب قدرت باشد نمي تواند از روحيه ايثارگري برخوردار باشد.

** گفتمان رهبري، گفتمان غالب در فضاي انتخابات اخير بود
وي در خصوص وجود دو گفتمان استقلال خواهي و وابسته گرايي در انتخابات رياست جمهوري اخير گفت: در فضاي انتخابات رياست جمهوري گفتمان غالب گفتمان رهبري بود که از زمان دوم خرداد آغاز شد و تمام تلاش ايشان حفظ ياران انقلاب بود.
فروزنده ادامه داد: در اين دوره و در تمام حرف هاي احمدي نژاد رگه هايي از سخنان و گفتمان رهبري وجود دارد.
اين استاد دانشگاه با تاکيد بر اينکه در حال حاضر در سمت ديگر اصولگرايي، کانون فتنه اي از عناصر تند مجاهدين انقلاب اسلامي و حزب مشارکت که در مسايل هسته اي وادادگي داشتند، حضور دارند، تصريح کرد: بعد از انتخابات و اعتراضاتي که به وجود آمد معاندين و ضد و انقلاب وارد اين اعتراضات شدند که باعث پيگيري بحث ابطال انتخابات شد و اگر اين خط خود را ادامه دهند از مسير انقلاب خارج شده و در رديف افراد و گروه هاي ضد انقلاب قرار مي گيرند.
وي با انتقاد از بعضي اصولگرايان نيز تاکيد کرد: بعضي از اصولگرايان ظاهري نيز در پشت پرده به دنبال غير از احمدي نژاد بودند که آنها نيز به خواسته خود دست نيافتند.