زمان : 11 Tir 1388 - 01:37
شناسه : 17886
بازدید : 8530
تجلیل نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم تجلیل نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم

یزدفردا "نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجه الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی ، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ، در جلسه تودیع و معارفه امام جمعه شهر هرات به فعالیت های برجسته حجه الاسلام والمسلمین دانشی ، امام جمعه سابق شهر هرات و پیگیری های دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم اشاره نمود و افزود : شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم از لحاظ تشکیل جلسات نمونه بوده و از دستور کار جلسات پرباری برخوردار بوده است.

حجه الاسلام والمسلمین صدوقی به تعامل و همکاری بسیار خوب بین ارگانهای فرهنگی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و آموزش و پرورش شهرستان با امام جمعه سابق نیز اشاره نمود و خواستار ادامه این تعاملات با امام جمعه جدید شد.

 حجت الاسلام و المسلمین صدوقی همچنین خواستار همراهی و همکاری مردم و مسئولین با امام جمعه جدید و تعامل و ارتباط خوب امام جمعه با ارگانهای دولتی بخصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد.

 وی همچنین خواستار توجه بیشتر امام جمعه جدید شهرستان به جوانان بویژه دختران و بخش بانوان شد و از امام جمعه جدید خواست این موضوع را در برنامه کاری خود قرار دهد. لازم به ذکر می باشد حجه الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر به امامت جمعه جدید شهر هرات منصوب شد.

یزدفردا