زمان : 11 Tir 1388 - 01:28
شناسه : 17880
بازدید : 4385
برگزاری اولین نشست مسئولان نشریات محلی استان که در سالجاری موفق به اخذ مجوز شده اند برگزاری اولین نشست مسئولان نشریات محلی استان که در سالجاری موفق به اخذ مجوز شده اند

 اولین نشست مدیر مسئولان نشریات محلی استان که در سالجاری موفق به اخذ مجوز شده اند روز دوشنبه 08/04/88 در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدای این نشست حسن مفیدی ، معاون فرهنگی و هنری اداره کل ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و سالگرد شهادت سومین شهید محراب آیت الله صدوقی ، نشريات را پل ارتباطي مردم با دولت دانست و خاطرنشان ساخت : نشريات بايد واقعيات را بیان كنند و در كنار نقد منصفانه ، پيشرفت ها را نيز بيان نمايند و حافظ منافع ملي باشند.

وی با اشاره به اینکه نشریات کلید توسعه همه جانبه شهر هستند افزود : با فعالتر شدن نشریات محلی می توان استان را به جایگاه واقعی فرهنگی ، علمی ، سیاسی و اقتصادی خود رساند. مفیدی همچنین خواستار تعامل بیشتر مسئولین نشریات محلی با ائمه جمعه ، فرمانداران ، ادارات ، سازمان ها و شرکت ها شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل بر حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به نشریات و مطبوعات استان تاکید نمود و اظهار داشت : معاونت فرهنگی و هنری اداره کل تمام توان و امکانات خود را جهت رشد ، توسعه و حمایت نشریات استان قرار می دهد.

در ادامه نشست ابوالفضل جعفری ، مسئول اداره تبلیغات و مطبوعات اداره کل ، به بیان تعدادی از قوانین و مقررات مطبوعاتی پرداخت. در پایان مسئولین نشریات استان مسایل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

یزدفردا