زمان : 11 Tir 1388 - 01:09
شناسه : 17872
بازدید : 2602
حجت‌الاسلام رهبر در جمع خبرنگاران:احزابي كه همسويي با نظام ندارند بايد نسبت به لغو مجوز فعاليت آنها اقدام شود حجت‌الاسلام رهبر در جمع خبرنگاران:احزابي كه همسويي با نظام ندارند بايد نسبت به لغو مجوز فعاليت آنها اقدام شود
يزدفردا: عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به ارائه چندين شكايت عليه موسوي از سوي نمايندگان مجلس، گفت: اين شكايات هنوز به قوه قضائيه ارائه نشده چرا كه رهبر معظم انقلاب هم كانديداها را دعوت به آرامش كردند اما اگر دامنه اقدامات موسوي ادامه پيدا كند حتما اين شكايت را به دستگاه قضا ارائه مي‌كنيم
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام محمد تقي رهبر نماينده مردم اصفهان و عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي در حاشيه جلسه امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از تنظيم شكايتي از سوي نمايندگان عليه موسوي به دليل اقدامات وي در حوادث اخير خبر داد.
وي با تاكيد بر اينكه شكايتي عليه وي تنظيم و به امضاي شمار زيادي از نمايندگان اعم از روحانيون و غيرروحاني رسيده است افزود: تنظيم اين شكايت به دليل اقدامات و نقش اخير موسوي در وقايع اخير است.
رهبر اضافه كرد كه شكايت عليه موسوي هنوز به قوه قضائيه ارائه نشده چرا كه رهبر معظم انقلاب كانديداها را دعوت به آرامش كردند اما اگر دامنه اقدامات موسوي ادامه پيدا كند حتما شكايت را به قوه قضائيه ارائه مي‌كنيم.
رهبر با استناد به قانون مجازات اسلامي گفت: به هر حال كساني كه اجتماعات و راهپيمايي‌هاي غيرقانوني را برپا مي‌كنند بايد مورد پيگرد قانوني قرار گيرند.

* احزابي كه همسويي با نظام ندارند بايد نسبت به لغو مجوز فعاليت آنها اقدام شود
عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس در ادامه در پاسخ به سوالي درباره امكان لغو مجوز و جلوگيري از فعاليت احزاب افراطي و ساختارشكن اصلاح طلب كه نقش آنان در هدايت اغتشاشات اخير مشخص شده است اظهار داشت: معتقدم اين موضوع قابل پيگيري است چرا كه احزاب و گروه‌هايي كه ماهيت آنها با نظام اسلامي همسويي ندارد، و به مخالفت و تحريك عليه نظام مي‌پردازند حتما بايد نسبت به لغو مجوز و فعاليت‌هاي آنها توجه شود.
وي در خاتمه خاطرنشان كرد: هنوز منتظر اعترافات و اظهارات سران اين احزاب هستيم و پس از اعلام نظرات آنها پيگيري‌هاي لازم را در اين زمينه انجام مي‌دهيم.
یزدفردا