زمان : 07 Tir 1402 - 15:06
شناسه : 178616
بازدید : 5233
بوی فساد در تبلیغات شهری بوی فساد در تبلیغات شهری شورای پنجم را به خاطر دارید؟ تحقیق و تفحص در رابطه با بیلبوردهای تبلیغاتی که خانم عامری خود را به زمین و زمان زد تا ثابت کند پولهایی در این قصه از حق مردم ضایع می شود؟ والبته به دلایل مختلف نافرجام بود.

آخرین خبر رسیده به یزدفردا حاکی از آن است رانت و توافق پشت پرده فردی مرتبط با صدا و سیما و مجری انحصاری آگهی های تلویزیونی یزد که این روزها به دو شریک رانتی تبدیل شده اند و نقشه جدیدی برای تصاحب قراداد انحصاری بیلبوردها دارند.

قرارداد ۴میلیاردی برای گرفتن تبلیغات انحصاری بیلبوردهای شهری بدون برگزاری مزایده توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با چه نیتی در حال انجام است؟

سود این قرارداد کلان که حداقل ۴میلیارد برآورد می شود، به جیب چه کسانی می رود؟

آیا در دوره بعد باید شورا بدنبال تحقیق و تفحصی نافرجام برود و یا شورای شهر انقلابی به وظیفه نظارتی خود عمل می کند؟