زمان : 06 Tir 1388 - 22:57
شناسه : 17846
بازدید : 4593
ملاقات  تابش با مدیر کل راه و ترابری استان و بررسی مشکلات حوزه راه شهرستان و بخش خرانق ملاقات تابش با مدیر کل راه و ترابری استان و بررسی مشکلات حوزه راه شهرستان و بخش خرانق

یزدفردا :نماینده مردم اردکان دربازدید از بخش خرانق و در نشست جداگانه ای با مدیرکل راه و ترابری استان خواستار توجه ویژه این اداره کل به راههای بخش خرانق شهرستان اردکان شد.تابش در این دیدار با اشاره به گستردگی راههای روستایی در سطح شهرستان اردکان افزود:ملاقات و مذاکرات متعددی با وزیر راه در خصوص حوزه راه و ترابری شهرستان و به خصوص کنارگذر اردکان-میبد،محور اردکان- هامانه و راههای روستایی انجام شده که لازم است اداره راه استان نیز تمام تلاش خود را در جهت اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها معمول دارد.
احداث و روکش آسفالت جاده مزرعه میرها-حاجی آباد،توت-انجیرآوند،یزد-طبس،هامانه- سنگرد و. . .از جمله مواردی بود که "تابش" بر اتمام آن تاکید داشت که رضائی مدیرکل راه استان با برشمردن اقدامات صورت گرفته ، قول داد تا تمام سعی خود را برای حل مشکلات راههای ذکر شده انجام دهد و در عین حال از نماینده مردم اردکان خواست همچنان یار و مددکار این اداره کل جهت حل تنگناهای حوزه راه استان باشد.

یزدفردا