زمان : 06 Tir 1388 - 20:30
شناسه : 17836
بازدید : 9371
کاهش دریافتی کارکنان یکی  از ادارات دولتی استان یزد  بعد از انتخابات ریاست جمهوری!!!!! کاهش دریافتی کارکنان یکی از ادارات دولتی استان یزد بعد از انتخابات ریاست جمهوری!!!!!

یزدفردا "وارده :علی رغم قول نامزدهای انتخاباتی  حقوق کارکنان یکی  ادارات استان یزد  بعد از برگزاری انتخابات کاهش یافت .

 در طول زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری عده ای شایعه نمودند که بسیاری از پرداخت های حقوقی کارکنان دولت بعد از انتخابات کسر خواهد شدو متاسفانه در یکی  از ادارات وابسته به دولت در شهر یزد شاهد کاهش  دریافتی پرسنل  نسبت به ماه فروردین و اردیبهشت ماه هستیم .

البته دلایل متعدد عنوان می شود از قبیل عدم پیش بینی در بودجه ،افزایش بیش از تورم حقوق کارکنان و .....که باعث ایجاد بدبینی به عملکرد نظام شده و می شود و شایعاتی که پرداخت های ابتدای سال را تنها جهت پائین آوردن نرخ تورم و یا تشویق برای شرکت در انتخابات عنوان می نمود  برای آن دسته از کارکنانی که از صد تا صدو پنجاه هزار تومان حقوق خردادماه آنها  نسبت به اردیبهشت ماه کاهش داشته است تبدیل به واقعیت شده است .

هرچند که این تصمیمات به نوعی با کسر ساعات اضافه کاری پرداختی و یا حق تعطیل کاری در مورد کارگران شاغل در دستگاه های دولتی اعمال می شود اما لطمات وارد شده بر اعتماد عمومی و همچنین ایجاد بدبینی افراد نسبت به نظام  را از نتایج اولیه آن می توان بر شمرد .

امید واریم تصمیم گیرندگان  به جای توجیه رفتار خود ، خود را به جای کارکنان قرار داده و در مقابل افزایش حقوق  پرسنل و قدرت خرید آنها که با توجه به تصمیمات کشوری اعمال شده است  به فکر کم کردن دریافتی پرسنل نباشند و قطعا اینگونه برخورد ها ، باعث ایجاد جو بی اعتمادی و هم چنین نارضایتی منتقل شده توسط کارکنان به جامعه خواهد شد .

گفتنی است :دستگاه مورد اشاره حقوق فروردین ماه و اردیبهشت ماه کارکنان خود را با توجه به افزایش حقوق اعمال شده پرداخت نموده و  در ست بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نسبت به کاهش 20 درصد ساعات اضافه کاری و تعطیل  کاری  پرسنل  اعم از کارگری و کارمندی  به دلیل افزایش بیش از تورم حقوق پرسنل (براساس نظر کارشناسی مدیر حسابداری دستگاه !!!) و همچنین عدم پیش بینی همان مدیر در بودجه مصوب سال 88 همان دستگاه عنوان نموده اند .

البته امیدواریم مسئولین دولت نهم در استان یزد با درایت و مدیریت خود از خدشه دار شدن اعتبار  عدالت محوری دولت در استان به نحو شایسته دفاع نمایند.

توضیح یزدفردا :نام دستگاه مربوطه در نزد یزدفردا محفوظ و در صورت نیاز دستگاه های نظارتی آماده انتقال هستیم .

یزدفردا