زمان : 06 Tir 1388 - 18:17
شناسه : 17835
بازدید : 1995
توسط شركت آب وفاضلاب استان يزد انجام شد :افتتاح نهمين كارگاه و نمايشگاه نقاشي كودك و نوجوان در شهر يزد توسط شركت آب وفاضلاب استان يزد انجام شد :افتتاح نهمين كارگاه و نمايشگاه نقاشي كودك و نوجوان در شهر يزد

یزدفردا "نهمين كارگاه و نمايشگاه نقاشي كودك و نوجوان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب با هدف ارتقاء فرهنگ مصرف بهينه و آموزش راهكارهاي صرفه جويي به كودكان و نوجوانان در هفته صرفه جويي آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان يزد در اين نمايشگاه برنامه هاي جانبي مختلف فرهنگي-آموزشي از جمله پخش فيلم و انيميشن هايي در زمينه صرفه جويي آب، ارائه نقاشي هاي برتر دانش آموزان در نمايشگاه هاي سالهاي گذشته،توزیع اقلام آموزشی مانند بروشور،CD و لوازم کاهنده مصرف آب به کودکان و خانواده های آنها انجام می شود.
بر اساس اين گزارش در این كارگاه و نمايشگاه وسايل و امكانات نقاشي در اختيار كودكان در رده سني 5 الی12 سال قرار داده مي شود و کودکان نقاشی هایی را با موضوع صرفه جویی در مصرف آب ارائه می کنند.
نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان شرکت آبفای استان یزد از يكم تا هفتم تير ماه در محل پارك هفتم تير شهر يزد در حال برگزاری است.

یزدفردا