زمان : 07 Esfand 1401 - 09:55
شناسه : 178014
بازدید : 4942
رئیس جدید منابع طبیعی مهریز معرفی شد رئیس جدید منابع طبیعی مهریز معرفی شد یزدفردا: طی مراسمی ضمن قدردانی از خدمات «سید علی باقری»، «علی دهقان» به عنوان رییس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز معرفی شد.

به گزارش یزدفردا: «کمال کریمی» مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در مراسم آیین تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز که روز شنبه برگزار شد، با اشاره به درجه یک بودن شهرستان مهریز در ارزیابی‌های سالهای گذشته، ابراز امیدواری کرد: این شهرستان همچنان با انجام فعالیت‌های مطلوب، این درجه یک بودن را حفظ خواهد کرد.

وی با بیان این که طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از طرف ریاست جمهوری به سازمان جنگل‌ها ابلاغ شده است، ادامه داد: براساس این طرح در مدت ۳ سال بایستی این درختان از سوی ادارات منابع طبیعی  و آبخیزداری کشور کاشته شوند که امیدواریم با توجه به وجود  نهالستان بزرگ شهرستان یزد این اقدام به خوبی انجام شود.

«محمد دهقان بنادکی» فرماندار شهرستان مهریز نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان این که منابع طبیعی و آبخیزداری از اداراتی است که با مراجعه زیاد مردم مواجه است، بر تکریم ارباب رجوع و خوشرویی در ارتباط با مراجعه‌کنندگان تاکید کرد.

وی به تقویت روابط عمومی در ادارات شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیران شهرستان فعالیت‌های بسیاری انجام می دهند ولیکن گزارش و فعالیت‌ها به مردم ارائه نمی‌شود که امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب، بازخورد این زحمات را در شهرستان داشته باشیم.

فرماندار بر حضور فیزیکی مدیر و کارشناسان منابع طبیعی در وقایعی مانند سیل و طوفان و ارائه نظرات تخصصی تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر حفظ پوشش گیاهی که در اثر کم آبی و گسترش بیابان‌ها در حال نابودی است، ارائه نظرات تخصصی منابع طبیعی در خصوص سیل‌بندها و بندهای خاکی شهرستان را از مواردی عنوان کرد که بایستی به آنها توجه شود.