زمان : 29 Khordad 1388 - 23:36
شناسه : 17739
بازدید : 7136
نشست علمي نقد و بررسي فرقه ضاله بهائيت در دانشگاه آزاد اسلامي يزد برگزار شد نشست علمي نقد و بررسي فرقه ضاله بهائيت در دانشگاه آزاد اسلامي يزد برگزار شد

نشست علمي نقد و بررسي فرقه ضاله بهائيت در دانشگاه آزاد اسلامي يزد برگزار شد

یزدفردا :نشست علمی نقد و بررسی فرقه ضاله بهائیت با حضور حجت الاسلام ابویی مدیر گروه معارف اسلامی،دکتر مسلمین ریاست واحد، اساتید گروه و برخی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با سخنرانی دکتر رضازاده در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام و المسلمین ابویی مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه با عرض خیرمقدم، به هدف از برگزاری این جلسه علمی را، ارتقاء سطح علمی اساتید و بررسی و آگاهی از مسائل روز، به جهت روشن کردن اذهان دانشجویان بیان کرد.

همچنین دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه نیز با حضور در این نشست علمی، گرو ه معارف را در جمع گروههای آموزشی دانشگاه بسیار موفق ارزیابی کرد و به واسطه برگزاری این جلسه از گروه معار ف تشکر نمود.

همچنین دکتر مسلمین ریاست واحد نیز، در این جلسه گفت : در برهه زمانی کنونی بحث آشنایی دانشجویان با ادیان مختلف بسیار مهم است چرا که دشمنان در طول این 30 سال به صورت های مختلف و هدفمند برنامه ریزی کرده اند که یکی از این موارد فعالیت بر روی ادیان است که برای مقابله با آن نیاز به هوشیاری همه ما دارد و باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه کنیم و با استفاده از روشهای علمی به افزایش آگاهی و بینش جوانان بپردازیم چرا که کم اهمیتی به مسائل فرهنگی می تواند صدمات زیادی را به جامعه بزند.

 وی ادامه ادامه داد : نسل جوان امروز ما در معرض خطرات بسیاری است و توسعه تکنولوژی نیز باعث شده است که این خطر چندین برابر باشد و برای جلوگیری از این مسأله همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا که دین مقدس اسلام صدمه ای نبیند.

 ریاست واحد یزد ادامه داد : نقش یک استاد در کلاس می تواند شخصیت و تفکر یک دانشجو را شکل دهد و این مستلزم آن است که اساتید ما با نبوغ علمی هرچه بیشتر، مسیر واقعی و ارکان اصلی دین اسلام را به آنها بیاموزند.

لازم به ذکر است در ادامه این کارگاه علمی سرفصلهایی چون شناسه فرقه ضاله بهائیت، زمینه و عوامل پیدایش، جریان شناسی این فرقه و ... از سوی دکتر رضا نژاد مورد بحث قرار گرفت.

یزدفردا