زمان : 19 Azar 1401 - 05:45
شناسه : 177141
بازدید : 3754
داستان کودکانه نویسنده فرانسوی از حاج قا‌سم سلیمانی داستان کودکانه نویسنده فرانسوی از حاج قا‌سم سلیمانی یزدفردا: یک نویسنده فرانسوی داستانی کودکانه درباره سردار شهید حاج قا‌سم سلیمانی از انتشاراتی ایرانی منتشر کرد.

به گزارش یزدفردا: کتاب کودک «قهرمان به شکل خودم» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت و توسط انتشارات راه یار به چاپ رسید. کتاب کودک «قهرمان به شکل خودم» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت و توسط انتشارات راه یار چاپ و روانه بازار نشر شد.

«قهرمان به شکل خودم»، داستانی کودکانه درباره سردار شهید حاج قا‌سم سلیمانی است که به کوشش مجموعه «خانه همبازی» تهیه شده است.

کتاب «قهرمان به شکل خودم» در ۲۴ صفحه رنگی، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۰ هزار تومان توسط انتشارات راه یار منتشر شده است و علاقه‌مندان علاوه بر کتابفروشی‌ها می‌توانند از طریق سایت و صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

پیش‌تر چهار کتاب داستان و رنگ‌آمیزی «فردا رو ما می‌سازیم»، روایت پیشرفت‌های کشور برای کودکان و دو کتاب شعر و رنگ‌آمیزی «فر و فر و فر صدا میاد» و «یک دونه نون و صد دونه نون» درباره مشارکت کودکان در فعالیت‌های پیشتیبانی دفاع مقدس و مقابله با کرونا با همکاری «خانه همبازی» و انتشارات راه یار منتشر شده است.