زمان : 27 Khordad 1388 - 17:47
شناسه : 17709
بازدید : 26564
عدم توزیع روزنامه آفتاب یزد  بدلیل انتشار سخنان موسوی !! عدم توزیع روزنامه آفتاب یزد بدلیل انتشار سخنان موسوی !!

یزدفردا :روزنامه آفتاب یزد بدلیل آنچه که انتشار قسمتی از سخنان میرحسین در جمع هواداران تهرانی گفته می شود  بعد از چاپ ؛پخش نشد .

به گزارش خبرنگار یزدفردا "روزنامه آفتاب منصور مظفری در شماره امروز خود قسمتی از سخنان میرحسین موسوی در تهران را منتشر نموده بود که با تذکر مسئولین ارشاد روبرو شد.

هر چند که گفته می شود آن قسمت از اظهارات موسوي در راهپيمايي 25 خرداد که در روزنامه آفتاب یزد منتشر شده بود مربوط به توصیه های میرحسین به مردم و هواداران در جهت حفظ آرامش  بوده است اما بر اساس مطالب منتشر شده در سایت آفتاب یزد که نوشته است :
شب گذشته ماموران وزارت ارشاد با حضور در چاپخانه اعلام کردند انتشار اظهارات آقاي مهندس موسوي در راهپيمائي 25 خرداد که خبر اول روزنامه آفتاب در روز چهارشنبه 27 خرداد بود قابليت چاپ ندارد و از توزيع روزنامه جلوگيري نمودند.بر همين اساس اين اظهارات از نسخه اينترنتي روزنامه حذف گرديد.

منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در گفتگوی کوتاهی پیرامون این موضوع اظهار داشت : مامورین وزارت ارشاد با توزیع روزنامه به شرط تغییر تیترموافقت نمودند که این موضوع را بدلیل اعتقاد به این مسئله که در صورت اقدام به تغییر تیتر بایستی منتظر  باشیم این رویه در آینده   تبدیل به قانون شود از پذیرفتن آن خودداری نموده و روزنامه را توزیع نکردیم .

AFTABYAZD

یزدفردا